motto: Žij okamžikem, protože ta chvíle kterou prožíváš, se už nikdy nedá zopakovat...

sobota 11. dubna 2020

Když v zázrak uvěříš ...

Dneska se vrátím v čase,
téměř o půl roku...
Pro mě se přesně v tu dobu začala roztáčet spirála životních změn,
která se roztočila tak rychle a přinesla tolik turbulencí,
které bych asi netroufala ani předpovědět.
Když se na tu dobu dívám s odstupem času,
přemýšlím nad tím, jak tenká je hranice mezi tím, co si přejeme
a co se nám souběžně děje bez našeho přičinění...
Stejně jako nyní,
nikdo z nás by ještě před dvěma měsíci těžko tipoval,
co nás všechny zasáhne,
jak moc se náš život změní, aniž bychom plánovali,
chtěli,
nám všem, bez rozdílu...
Většina z nás jsme si zvykli na soukromé, zaběhnuté koleje,
na jistoty,
na vědomí, že se nemůže nic stát.
Většina z nás se měla až moc dobře,
spoustu věcí jsme brali samozřejmě, 
přesto většinu rádoby problémů jsme si často vytvářeli sami,
mnohdy jsme se trápili zbytečně nad nicotnými hloupostmi...
Právě v té loňské předvánoční době jsem si uvědomila,
že i když mnohdy sami voláme s.o.s,
že i když spoustu věcí si nemůžeme ovlivnit sami,
tak máme jedinečnou možnost,
kterou ovlivnit můžeme a totiž,
že spoustu problémů, ještě můžeme aspoň pomoct vyřešit jiným
a tím vlastně pomůžeme i sobě, ale jinak...

Také proto jsem v tu dobu napsala o pomoc napříč tímhle blogovým světem,
o pomoc a naději pro jednu skvělou bytost,
která se s opravdovými problémy a nepřízní osudu,
pere už přes 17 let.
Tehdy jsem poprvé napsala o naší Natali.

Moc jsem si přála,
pro ni, ale vlastně i pro sebe,
najít pomoc, najít možnost,
dát naději,
vymyslet způsob, 
jak jeden veliký sen splnit.
Sen o lepším životě,
který pro nás "zdravé" je vlastně nepochopitelný,
protože kdo její, jiný život nezkusil, nemůže pochopit,
může ji snad jen obdivovat...

A těsně na vánoce se tenhle výjimečný sen stal skutečností.
Díky veliké podpoře spousty dobrých duší,
kteří pochopili, kteří nezištně chtěli,
kteří věnovali svoje peníze, aby se stali součástí 
obrovského balíku pro zhmotnění snu,
snu o vozíčku, 
který zjednoduší Natálčinu jízdu životem..

Myslela jsem, že mít velký balík peněz na čtyři kolečka je nejvíc,
že pak už stačí jen jedna objednávka až k moři
a sen se může zhmotnit vlastně hned...
Ale člověk míní
a život mění... 

A tak do doby, kdy už sen byl na dosah ruky,
přišla tahle "divná doba",
která zasáhla všechny, napříč celým světem, bez rozdílu
a sen se rozpustil jako pěna...
Jsem člověk, který ač mnohdy nevěří moc sobě,
vždycky se snaží předat naději těm okolo.
Stejně tak to bylo i v tomto případě,
kdy jsem si zase jen přála a přála moc,
v tomto případě vážně spíš zázrak,
aby se přes zavřené hranice, přes všechna omezení,
přes všechny zákazy,
aby...

A pak se to stalo,
že když jeden a pak ještě pár dobrých duší si přeje
a když nakonec i v zázrak uvěří,
tak se navzdory všemu a všem negacím,
nakonec i stane...
A tak tenhle zvláštní duben jsme nezačali Aprílem,
ale zázrakem,
který se stal...
Natali se její sen totiž vážně zhmotnil
a skutečně si na něho mohla sáhnout,
na tenhle černý zázrak pro lepší jízdu životem...

 

Tohle je skutečný zázrak,
splněný sen jedné úžasné holky,
která v něj věřila,
která měla odvahu svůj sen vyslovit a hlavně v něho uvěřit
a teď vám všem tady spolu se mnou za něj i poděkovat...



Jedním slovem – Děkuji

Děkuji všem, kteří si před pěti měsíci přečetli mé přání, vyslyšeli ho a pokusili se mi alespoň nějakým způsobem pomoci v mé cestě za lepším životem. Díky Vám teď mám po dlouhých měsících vytoužený aktivní vozík, který mi zlepší všechno fungování v běžném životě.
Když celá tahle věc ohledně vozíku začala, ani ve snu mě nenapadlo že se povede vybrat přes 100 tisíc. Ještě půl roku zpátky jsem netušila, že může můj příběh zaujmout takové množství lidí a že v dnešní době, kdy si každý všímá spíše sám sebe se kolem mě zvedne tak velká vlna podpory. Byla jsem naprosto zaskočená tím, kolik lidí mi přišlo vyjádřit podporu ať už emočně nebo popřípadě finančně a dopomohli mi tak na cestě za lepší budoucností. To jen díky vám tu teď můžu sedět a psát vám své díky za to, že mám již tak dlouho potřebný aktivní vozík doma. Je to obrovské ulehčení v každodenním fungování, kterého by se mi ale bez vás nedostalo. Za to vám patří obrovské díky a budu vám navždy vděčná.

Přeji vám všem hlavně hodně zdraví a ještě jednou děkuji
Natali

 ❤
Tak v téhle zvláštní době,
kdy dobrých zpráv je vážně žalostně málo,
chtěla jsem sem hlavně já za sebe jenom vepsat kousek naděje,
kousek víry v lepší a zase šťastné dny...

Snad se mi trošku tu radost, jakou jsem z tohoto zázraku měla já,
snad se mi do písmenek a obrázků podařilo vměstnat i pro vás,
moc bych si to přála...

Víc, než kdykoliv před tím ještě přeji nám všem, bez rozdílu,
ať se nevzdáváme,
ať věříme ve sny svoje, i těch kolem nás,
ať najdeme sílu odolávat strachům a obavám,
ať najdeme možnost, jak všechny nepřízně osudu zvládat
a nikdy nic v životě nevzdávat...
 Stojí to za to 
a když navíc na tohle všechno nejste sami,
pak třeba i zázraky se můžou dít...



Nečekej zázraky hned, ale nikdy nepochybuj o tom,
v co věříš ...



18 komentářů:

  1. Hani, mám obrovskou radost, že se s Tvojí pomocí podařil splnit jeden neobyčejný sen, díky němuž se Natali může snáze pohybovat. Tak ať je jí aktivní vozík dobrým pomocníkem. Moc jim to se synem sluší. :o)
    Přeji vám všem krásné Velikonoce. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, i s tvojí pomocí...Moc děkuji, za sebe, za ni...že sen se stal skutečností.
      Mějte se co nejlépe a hlavně ve zdraví.

      Vymazat
  2. Co tady říct - lidi jsou stále ještě lidmi!
    ♥️
    Haničko, mám radost!
    Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, přesně tak,jsem tak moc vděčná, za všechny dobré duše, které pomohly.
      Ať i vaše dny jsou nejvíce v klidu a bez obtíží.

      Vymazat
  3. HANI, já věřila...moc.....a jsem ráda, že se nám společné přání splnilo a mohli jsme někomu udělat velkou radost a šťastnější chvíle.
    Přeji krásné jarní svátky. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, jsi moc hodná, i díky tobě ze srdce, za pomoc. Jste součástí zázraku.
      Opatrujte se a ať jste zdraví.

      Vymazat
  4. Hani, to je moc krásné psaní. Je fajn, že je kolem nás pořád spousta dobrých duší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já moc děkuji za zastavení a milá písmenka. Teď se těším zase já z nich.
      Hodně zdraví a sil do dalších nelehkých dní...

      Vymazat
  5. Skvělá zpráva v této neutěšené době. Hanko, udělala jsi skvělou věc a jsem ráda, že se to setkalo s úspěchem a přání Natali se zhmotnilo. Přeji vám všem klidné svátky jara a ať se kolečka točí:-).
    Jindra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindro, moc děkuji za přání a souznění. Mám velikou radost, jen mi to občas asi nedochází, že je to vážně pravda...
      Posílám k vám pozdravení a přání klidných jarních dnů ve zdraví.

      Vymazat
  6. Hani, dobrých zpráv není nikdo dost. A zvlášť teď. Tak je fajn, že tahle přišla zrovna teď. Možná je pro ni teď ta pravá chvíle.
    Zdravím Natali a přeju jí krásnou cestu životem.
    A tobě krásný zbytek Velikonoc a ať máš pořád tak velké srdce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, vždyť ty jsi taky zázraku pomohla. Ještě jednou ze srdce děkuji.
      Tak k vám přeji co nejvíce víry v lepší dny a hlavně pevné zdraví.

      Vymazat
  7. ♥ Jsou věci, které se "mají stát" a toto je jedna z nich. Když je dobrý důvod, cesta se vždy najde... a když tu cestičku někdo se srdcem na dlani ještě umetá a sází kolem ní kytičky, tak to by bylo, aby to nevyšlo. Velký dík, Haní, i tobě, že se mohl splnit jeden velký sen.
    Natali přeji, ať je vozíček každodenním pomocníkem a je jí jen a jen lépe!
    K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kačenko, vždyť i díky tobě už tohle všechno konečně vím, vnímám, věřím a vím, proč si přeju...
      Navíc jste byli součástí tohoto zhmotnění snu i vy. Moc děkuji a z celého srdce, za sebe i Natali,
      za všechno, nejen za neustálou přízeň, pomocnou ruku a ukazatel směru...
      Mějte se doma všichni co nejlépe a opatrujte si zdraví.

      Vymazat
  8. Haninko milá.. jupí to mám radost až se mi slzičky v očích lesknou.
    Moc Vás všechny zdravím a přeji vše jen to dobré. Z💙

    OdpovědětVymazat
  9. Zdeničko milá a já mám radost, že ty máš radost s námi. Taky tobě přeji jen samé šťastné dny a ve zdraví, ať plynou co nejvíc v klidu.

    OdpovědětVymazat
  10. Hani, tak to je úžasná zpráva. Moc jsem to Natálce přála. A ty jsi opravdu skvělá, že jsi to rozjela.
    Je zvláštní, jak jsem vám držela palce, ať všechno dobře dopadne a vozíček dostanete. A teď si přejeme my, aby Jirka ten svůj už brzo nepotřeboval...
    Mějte se všichni moc krásně :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Katko,moc děkuji za všechno, jdi skvělá. Věřím, že i Jirkovi se jeho sen dolní. Určitě. Moc držím palce i jemu.
      Mějte se co nejlépe.

      Vymazat

Děkuji moc za váš čas a chuť, přidat mi sem i pár řádků ...