motto: Žij okamžikem, protože ta chvíle kterou prožíváš, se už nikdy nedá zopakovat...

úterý 24. prosince 2019

Když se přání plní ...

Dlouho jsem tady nebyla,
nic nenapsala
a přece vás sem spousta každý den zavítalo,
za co vám chci ze srdce poděkovat.
Pro vás všechny co sem chodíte pravidelně,
i pro ty, co sem zavítají nenáhodně,
 mám přesně na začátku Štědrého dne tentokrát pár řádků o snu,
o přání ještě předvánočním...



I já měla přání, 
měla jsem sen, úkol pro sebe,
abych dokázala, abych zvládla,
abych splnila jeden sen...
Sen o dárku pro úžasnou Natali.
Když jsem v listopadu tady zveřejnila příběh, sen o naději,
byl to hlavně můj sen, moje přání,
které jsem dala vlastně sama sobě.
Abych našla způsob,
abych na začátku jen poprosila o souznění, o slova co pohladí.
Podařilo se a tak jsem neskromně poprosila dál,
tak jsem si dala slib obrovský a poprosila znovu neskromně...
Přiznám se, že jsem si větší slib nikdy nedala,
že se podaří totiž naplnit obrovitánský měšec, 
který bude určený na zaplacení snu pro naši Natálku
a navíc aby se mi tak podařilo do Štědrého dne nemožné..

Ze začátku vše vypadalo jako zcela zcestné přání,
že asi nenám sílu tohle přání sobě splnit.
Ale možná to bylo tím,
že tyhle dva měsíce jsem sama prožila asi v největší životní turbulenci,
možná to bylo tím,
že ač já jsem dost často potřebovala pomoc,
pořád jsem věřila v sen pro ni...
Ještě k 23.listopadu bylo na účtu pro Natali 4.000,- Kč
a dlouho to tak i zůstávalo.

Snad je to tím, že moje dny nebyly vůbec šťastné 
a já prosila pořád a stejně hlavně za ni,
podařilo se nemožné a částky na účtě začaly přibývat neskutečnou rychlostí.
A pak už bylo jenom kousek k zázraku,
kdy jsem šla naději zase naproti
a poprosila i tam, kde bych za jiných okolností nikdy neprosila,
ale nebylo to pro mně,
bylo to pro úžasnou bytost, co pomoc nutně potřebuje,
takže jsem napsala, poprosila, vysvětlila...
Snad to bylo souhrou všech náhod a nenáhod,
snad jsem prosila hodně a v pravý čas,
stal se zázrak a já těsně před Štědrým dnem jsem dostala dárek obrovský...

Podařilo se
a Natálka má nyní již na účtě vysněnou částku, 
díky ní se její sen stane skutečností
a po další operaci, která na ni čeká v půli ledna,
bude na ni čekat vozíček pro lepší žití...

Jsem šťastná,
že jsem dostala obrovský dárek hlavně já,
splnil se mi totiž sen, abych dokázala splnit sen někomu jinému.
Musím říct, že to byl jeden z nejlepších dárků, které jsem v životě dostala,
protože být součástí šance na lepší život někomu jinému, je prostě nejvíc...
Jsem šťastná, že jsem překonala všechny svoje bariéry a ostych
a šla si za svým snem, za touhou pomoct,
najít možnost...
A tak zde ještě jednou chci ze srdce poděkovat,
vám všem, kteří nám drželi palce,
kteří jste tuhle cestu za snem se mnou šli
a nejvíc těm, kteří jste pomohli finančně,
kteří jste byli součástí jednoho, dnes již splněného snu.

Chtěla bych vám všem, právě dnes, na Štědrý den říct,
abyste nikdy nepřestali snít,
abyste si nikdy nepřestali věřit,
abyste si nikdy nepřestali přát,
abyste si zkusili někdy v životě vysnít něco ne pro sebe, 
ale právě pro někoho vedle vás, protože je to nejvíc.
A věřte, že pokud si budete přát ze srdce
a budete svým snům věřit,
zázraky se vážně dějí a to nejen o vánocích...


Přeji vám všem krásné a pohodové vánoční svátky
a děkuji vám ze srdce za to, že tu jste,
že plníte tak sny i mně...

Každé přání, které vychází skutečně ze srdce,
bude po zásluze-
splněno...



15 komentářů:

  1. Milá srdíčková Hanko,
    člověk bývá po zásluze odměněn, to už bys vzhledem k věku, měla dávno tušit :)
    Jsou dlouhé cesty, dlážděné beznadějí, bolestí a strachem z budoucnosti. Jdou lidé, neumí našlapovat, brodí se bahnem a to světlo prostě nevidí. A jsou lidé, kteří obují toulavé boty a z největšího bahna vyleští obrovské a zářící srdce.
    Na počátku slunovratu, kdy sluneční paprsky milimetrovou rychlostí laskají naše tváře, vyprahlé po světle a teple, přeji tobě a celé tvé rodině klid, lásku a souznění, další jsou jen fráze... a pokud já po něčem toužím, je to pevné zdraví pro všechny milé, které znám, tudíž i pro vás.
    Krásný slunovrat, bohaté vánoce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Simi, děkuji že srdce za úžasné řádky, které mě, přiznám se, úplně dostaly. Přeji si moc, ať dny, které nebudou ani i tebe šťastné, ať přejdou rychle, ať neuzracíš odhodlání a víru v čas, kdy všechny bolesti zmizí a zase vysvitne slunce.
      Pohodové dny a nejen ty vánoční.

      Vymazat
  2. Milá Haničko, tečou mi slzy po tváři a mám obrovskou radost, že se Ti podařil splnit sen, jeden sen pro někoho jiného. Jsi úžasná bytost plná lásky a obrovské energie. Přeji Ti, ať se Ti i nadále daří plnit sny, třeba i ty malé a ať stále rozdáváš víru i naději kolem sebe. Díky Tobě vím, že sny se plní. Já si na ten svůj musím zatím ale počkat. A také vím, že kdo si počká, ten se dočká. Věřím.
    Přeji Ti krásné Vánoce plné klidu a pohody. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášenko milá, i ty jsi mě úplně dostala.Veř, že si nesmírně vážím každého písmenka tady i tohoto dokonalého přátelství, které menohdy hodně pomohlo.
      Moc děkuji i za to, že díky tobě se tenhle sen splnil.
      Nikdy nepřestávej věřit a neboj se, i tobě se tvůj sen splní, určitě, vím to 🙏.
      Krásné sváteční dny i k vám.

      Vymazat
  3. ...skutečný příběh. Tohle není romantický film se šťastným koncem, tohle je příběh, který nás nutí věřit v člověk, dobrotu, lásku, sounáležitost.
    Moc bych to chtěla cítit nejen o Vánocích.
    Haničko, přeji všem u vás Vánoce prožité v lásce a spokojenosti. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Helenko, ano, nejlepší příběhy totiž nejsou ve filmech, ale máme šanci si je prožít, jen když budeme věřit a přát si správně.
      Moc děkuji za krásná slova.Nesmírně si jich vážím.
      Děkuji že jsi a přeji splnění snů i tobě a šťastné dny napořád.

      Vymazat
  4. Hani, jsem ráda, že se ti povedlo splnit jeden sen. A protože věřím na to, že nezištné dobré skutky se vrací, určitě se splní nějaký sen i tobě. Protože ty si to zasloužíš:)
    Každopádně přeji krásné dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni milá. Jsi tak zlatá, moc děkuji za každé milé písmenko, za to, že se mnou jdeš už takovou dobu.
      Přeji z celého srdce i tobě, ať se ti přání plní, ať nezrácíš víru, že po každé bouřce vyjde slunce a že i tvoje dny můžou být takové, jaké si vysníš...

      Vymazat
  5. Moje milá.. je těžké hledat písmenka přes slzičky.. jsem šťastná s Tebou.
    Jsme srdíčkově šťastná. Vím,že věřit se má a tento sen byl úžasný už od začátku.
    Posílám ti srdíčkové objetí a mnoho srdíček nejen v duši.Z💙

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeninko milá.Jsi další zlatá Čistá duše,kterou znám sice virtuálně, ale přece dost dobře a moc si tě vážím .
      Moc děkuji za tohle virtuální souznění, moc děkuji za víru v naději. Měj se krásně a pohodové i ve vašem snu, moc a ze srdce ti to přeju.



      Vymazat
  6. Hani; já věřila ; že se to povede.
    Jsem ráda; že se má víra v dobro splnila.
    Moc na vás myslím ❤️❤️❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evinko milá, kdyby jenom tvoje víra...
      Moc děkujeme ...i díky tobě bude mít Naty lepší život.
      Měj se krásně a splnění všech snů v novém roce i tobě.

      Vymazat
  7. Haní, je to krása, zázrak, nádhera. Díky mnohým, ale především díky TOBĚ, díky tvé víře a naději a díky tomu, že si konáním změnila sen ve skutečnost... ♥
    S láskou
    Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kačenko, moc děkuji, za podporu i za to, že jsi mě naučila si přát správně...

      Vymazat
  8. V jakém úžasném světě žijeme, stále pochybuji o tom, jak to tento kouzelník dokázal!!! Jsem tak šťastná, že mohu dát celému světu vědět, jak tento mocný kouzelník zachránil mé manželství. Všechno šlo dolů, protože můj manžel mě nemohl přestat podvádět s jinými ženami. Zvyklo si na mě pořád topit. Snažil jsem se ho přimět, aby přestal, ale nemohl jsem té situaci pomoci, čím víc jsem se snažil, tím to bylo těžší. Občas se budeme hádat a odcházet na několik měsíců a vrátíme se znovu jen kvůli našim dětem. Jednoho dne mi přítel řekl o tomto kouzelníkovi, který jí také pomohl, jmenuje se Dr. SUNNY, řekla, že používá kouzla bílé magie k řešení duchovních problémů. Rozhodla jsem se to zkusit, kontaktovala jsem ho a řekl mi, že to bude trvat jen 2 dny a na svém manželovi uvidím velké změny. Vlastně čaroval, věřte mi, že po 2 dnech kouzla můj manžel zpovídal různá jména žen, se kterými spal. Prosil o odpuštění a už to nikdy nezkoušel. Od toho dne až doteď je moje mysl v klidu. Můj manžel nemá rád všechny ženy na světě kromě mě. A jsem tak šťastný, že ho mám jen pro sebe. Kontaktní e-mail kouzelníka je drsunnydsolution1@gmail.com nebo si ho přidejte na whatsapp +2348082943805

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za váš čas a chuť, přidat mi sem i pár řádků ...