motto: Žij okamžikem, protože ta chvíle kterou prožíváš, se už nikdy nedá zopakovat...

středa 20. března 2019

A vyhrává ...

Dneska jsem vám slíbila vylosovat výhece mojí stotisícové úvahy...

Měla jsem tip na číslo, ale raději jsem poprosila chytrou bedýnku,
takže tramtadááá :


Šťastným číslem je komentář číslo 3
Takže prosím paní Jiřinku,
zda se mi může ozvat do zprávy vpravo na blogu 
a nechat mi adresu, kam pro ni pošťák přinese poděkování ode mě.

A vám ostatním, děkuji z celého srdce,
potěšily jste mě všechny, zase.
Vážím si každé z vás, která jste mi sem napsala,
 proč právě vy bloudíte na Šťastné dny.
Budu se snažit, abyste všichni,
kdo máte blog, ale i píšete, nebo se zastavíte jen jako anonymní,
vždycky tady našli to, co právě potřebujete.
Abyste měli důvod moje Šťastné dny naťukávat a kousek svého času tady nechat...

PS: a že nevíte, které číslo je moje šťatstné, tedy můj tip?







4 komentáře:

  1. Moje oblíbené je 13, ale jaké to tvé, to nevím...
    Výherkyni gratuluji a těším se na další tvé články a fotky.

    OdpovědětVymazat
  2. Hani, to netuším :o) Já mám 7 a 13 :o)
    Výherkyni gratuluji a tebe zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. No trojka, přece... Celý svůj život jedu v trojkách...:o)
    Ale vážně tohle číslo vybral, ale asi nenáhodně, počítač.

    OdpovědětVymazat
  4. Hani, Jiřince moc gratuluji a Tobě přeji fajn dny. D.

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za váš čas a chuť, přidat mi sem i pár řádků ...