motto: Žij okamžikem, protože ta chvíle kterou prožíváš, se už nikdy nedá zopakovat...

středa 3. října 2018

Vítejte na Safari ...

Když jsem přemýšlela, kam vyrazit na jeden z mála mých volných víkendů
a ještě k tomu s jedním dnem jako bonus, 
dalo mi to zase docela zabrat.
Chtěla jsem jet někam, kde jsme ještě nebyli, v dojezdu dvou hodin,
aby tam byla příroda, ale i trochu lidí,
aby se tam líbilo mně, ale i zbytku osazenstva naší rodinky.
A tak proto, zase určitě nenáhodně, jsem objevila místo, které splňovalo všechno
 a jako bonus asi nejlepší ze všeho bylo ubytování...
Na dvě noci jsme se totiž ocitli na Safari.
No vážně, objevila jsem místo kousek, od naší rodinou milované ZOO Lešná,
kde jsme se jako mávnutím proutku ocitli v Africe...

Tohle ubytování je za mě sen ...







Projela jsem toho u nás i ve světě dost,
ale tohle místo mě zkrátka dostalo ...




Naprosto všechno sladěno do největšího afrického detailu
a to ticho, klid a pohoda na terase...





Navíc jako bonus přímo pro mě, nám byl přidělený pokoj- Slon...




Miluji slony, asi ze všech afrických zvířat. 
Také proto nejvíce fotek ze zoologické, kam jsme samozřejmě zajeli,
je proto věnováno jim...









Jinak navzdory tomu, že jsme byli v zoo o víkendu,
bylo tam pohodově, i když mrazivě...





Až teď jsem si všimla. že jsem kupodivu fotila víc atmosféru,
než zvířecí krasavce...





Zase jsem viděli to, co ještě nikdy,
dokonalé interiéry Zámku Lešná a úžasnou dřevěnou výzdobu,
 budu mít před očima ještě dlouho...









Je libo kouknout výjimečně do ředitelny ZOO ?



Tahle zoologická je prostě snová, za naši rodinu nejhezčí v Česku.
Plná zažitků, mít divoká zvířata nadosah je tady samozřejmostí.
No kde jinde lze třeba hladit rejnoky?
Každý rok je tahle zahrafa jiná, lepší,
taková opravdovější, jako kdybyste na tom safari byli...




 Zkrátka všechno vyšlo na očekávání,
ale zase když si člověk přeje... no vždyť už mě znáte...
Kdo chcete tohle vidět a zažít, není nic lepšího, než si to zkusit.



A aby toho nebylo málo,
zvu vás napříště na zkoušku vánoční atmosféry u stromečku,
kterou jsme stihli zažít taky...


Necestujeme, abychom utekli od našeho života,
cestujeme, aby nám neutekl život...





22 komentářů:

  1. Anonymní03 října

    Haničko, nádhera! V Lešné jsem párkrát byla, moc se nám tam libilo, ale v Africe neee :o)
    Měj hezký večer! Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, moc ráda jsem ti ukázala místa, co potěšila mě.
      Měj se moc hezky a užívej slunečných dní.

      Vymazat
  2. Hani, tak to jste si užili parádní výlet. V ZOO jsem nebyla dlouho. A to máme v Plzni opravdu moc pěknou. Třeba to letos ještě stihneme :)
    Měj se krásně. Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti, když budete chtít, tak to vyjde ještě letos.
      Užívejte babího léta i u vás.

      Vymazat
  3. Hanko, to jsi mi udělala radost! Sloni! Já bych taky chtěla tenhle pokoj, to je krása. O téhle ZOO už jsem slyšela, a stejný názor zazněl, že je to nejhezčí ZOO u nás. Snad se tam někdy dostanu, je od nás daleko...
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Henrietko, žádná dálka není dost velká, někdy si stačí přát...
      Tak aspoň protentokrát jsem ráda, že ses prošla se mnou.
      Měj se moc a moc hezky.

      Vymazat
  4. V Lešné jsem nebyla, jen jsem viděla fotky z ní na jiném blogu. Ovšem ty tvé jsou bezkonkurenčně hezčí, díky nim se mi zahrada líbí mnohem víc. A zámek zevnitř - to je nádhera. A ubytování - sen. Díky, žes mne zase zavedla někam, kde jsem nebyla...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, děkuji moc. Jsem ráda, že se mi kousek té skvělé atmosféry podařilo přenést i do obrázků.
      Užívej slunečných dnů.

      Vymazat
  5. Hani, už jsem tu byla a přijela jsem taky moc nadšená.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, nedivím se, bylo tam vážně dokonale.
      Měj se moc fajn.

      Vymazat
  6. Hanka ... majú to tam veľmi pekné ... a to ubytovanie ... to ma dostalo ... idem googliť ... :)
    Hanka, prajem krásne dni ... L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lauri, to vážně mají.Vyjinečné místo, kterému ráda budu dělat reklamu.

      Vymazat
  7. Haní, tak to je nádhera. Vše vyšlo na jedničku. Jak jinak :o) Krása.
    Teď bych se moc ráda natáhla na to sofá-lenošku z fotky na zámku, stůl bych si přisunula blíže, na něj odložila čaj, vzala si knížku a dlooouze četla... Pravda, možná bych se chvíli i prospala, ale i k tomu je lenoška skvěle předurčena :o)
    Krásné fotečky, prima výlet.
    Užívej dnů
    Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kačí, víš že přesně to mě napadlo když jsem tu lenošku uviděla :-).
      Važně tam bylo všechno víc než dokonalé.
      Užívej sluníčkových dní.

      Vymazat
  8. Jako LEV, bych chtěla pokoj lví :o)). Odkaz jsem si uložila, co kdybychom se příští rok vydali na Moravu!! Pochopila jsem dobře, že pokoje nemají vlastní sociální zařízení, ale je na chodbě. A to pro každý jednotlivý pokoj Hani? A snídaně připravují? Těch informací na jejich webu je docela málo.
    A ta ZOO, tam by se mi líbilo moc, ta mne láká, láká :o)).
    Krásné dny měj.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, tak to jsem ráda, že jsem tě tak zlákala.Je to vážně místo se zvláštní atmosférou.
      Sociální zařízení jsou pro čtyři pokoje dva na patře.Jedno další dole. Jeden pokoj, má koupelnu svoji.Ale bylo to úplně v klidu.Vubec to nevadilo, i když z toho jsem měla nejvíc obavy.
      Cokoliv by tě pak zajímalo, stačí mi pak napsat.
      Měj se moc a moc hezky.

      Vymazat
  9. Hani, tak to vám vše vyšlo na výbornou. Nádherné ubytování, opravdu a skvělý výlet. Koukala jsem na mapy a je to od nás docela daleko, takže nevím, nevím, ale moc děkuji za zprostředkování. Užila jsem si tvé fotky, jako bych tam byla.
    Přeji krásné dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, děkuji za písmenka.Jaem ráda, že i tobě se tohle místo zalíbilo A třeba, jednou ?...
      Měj pohodové všechny další podzimní dny.

      Vymazat
  10. Milá Hani..tak tomu říkám sen. Nádherný, úžasný.. 🖤 Moc děkuji,opravdu jsi mne nalákala.A věřím,že ne jenom mne. Píši si do deníčku.Mox děkuji za nádherné fotky. Posílám pozdrav a měj se sluníčkově.Z🖤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, přesně, snově tam bylo.Jsem vždycky o to šťastnější, když se tam líbí i všem z rodinky.
      Měj se moc, moc krásně a užívej sluníčka.

      Vymazat
  11. Pěkné lákavý příspěvek. Snové všechno, to stojí za podívání a užívání, díky, píšu si.
    Hezký večer. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za nakouknutí,budu ráda, když nalákám do tohoto výjimečného místa pár fajn lidiček.
      Krásné podzimní dny.

      Vymazat

Děkuji moc za váš čas a chuť, přidat mi sem i pár řádků ...