motto: Žij okamžikem, protože ta chvíle kterou prožíváš, se už nikdy nedá zopakovat...

neděle 28. října 2018

Nad mraky se vznést ...

Omlouvám se za menší přestávku,
ale udělala jsem stopku všedním dnům
a všemu zažitému tady a vznesla jsem se před týdnem zase do nebes...



Dovolila jsem si ten luxus, uletět končícímu ukázkovému podzimu
a vletět na týden znovu do léta...


Po delší době jsem zase měla šanci být blíž Slunci 
a mým milovaným mrakům být tak úplně na dosah...


Měla jsem možnost vidět Slunce,
když svítí na naši maličkou Zemičku shora
a kopce šlehačkových mraků okouknout zase po delší době z vršku...


Pohled z letadla je pro mě prostě nej,
když koukáte z malinkých okýnek stroje,
který si navzdory svojí váze, dokonale pluje oblohou...


Měla jsem možnost, zažít znovu ten dokonalý pocit 
kdy vystoupáte deset kilometrů vysoko a splynete s nekonečnem oblohy.
Kdy si uvědomíte znovu naši maličkost, oproti ubíhajícímu světu za oknem...


Pár hodin jsem měla možnost tohle všechno znovu vychutnat
a pak stačilo proletět tímhle bílým nekonečnem
a ocitnout se ve světě, který je tak diametrálně odlišný od toho,
co žijeme my, tady...



Dosedli jsme na ostrov, který zvládnete projít za den,
kdybyste měli dostatek vody a vůle odolávat spalujícímu slunci...




Na ostrově, kde pořád pálí slunce, kde se nespěchá a pořád se usmívá...
O tom, kde jsem se ocitla, tak o tom ale popovídám zase příště,
protože jen o moři, které je tady vážně výjimečné,
by vydalo minimálně na jedno samostatné povídání...



Takže kdo toužíte zažít zase pocit pravého léta na konci října
a podívat se tisíce kilometrů od nás,
tak se stavte u mě zase příště...
A mezi tím můžete kouknout do mraků znovu a najít anděla,
co se ukázal pro mě i pro vás všechny, co občas vidí jinak, než ostatní...

Nikdy jsem nepřemýšlela nad tím, jak je obloha důležitá,
než mi začala chybět...


29 komentářů:

  1. Haní, děkuji za dotek Nebe, nekonečna a krásy. Vítej zpět ♥
    Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kačenko, rádo se stalo...
      Ať máš i ty všechny dny co nejhezčí.

      Vymazat
  2. Krásné fotky mraků se ti povedly. Mám mraky ráda, většinou na ně koukám ale zespoda. Tak jsem se na ně ráda díky tobě koukla shora. Musím se přiznat, že anděla jsem nenašla, krásu ano ...
    A těším se na výlet do léta, co bude příště
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, vím, že takových milovníků mraků je pořád ještě dost.Jsem moc ráda, že jsem potěšila i tebe.
      Měj se moc hezky.

      Vymazat
  3. Hanka, krásne oblaky ... anjela som objavila ... teším sa na odhaľovanie ďalších tajomstiev ... :) Maj sa dobre ... L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lauri, děkuji moc za další návštěvu.Jsem ráda, že i anděl udělal radost tobě.
      Užívej i u vás pohodové podzimní dny.

      Vymazat
  4. Krásná přestávka Hani :-) D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dani, děkuji moc za zastávku u mě.
      Budu ráda, když se stavíš i pro pokračování...
      Hezké dny i k vám.

      Vymazat
  5. Hani, také se ráda dívám na mraky shora, jsou úplně jiné, opravdu našlehané. Jsem zvědavá kde jsi přistála, zatím místo vypadá vyprahlé, já raději hodně zeleně :o)).
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko moc díky za milé řádky.
      Taky miluju zeleň, ale výjimku je někdy fajn udělat...
      Krásné dny i tobě.

      Vymazat
  6. Teda, Hani, to jsou obláčky jako z pohádky!
    Už se těším, kam nás zavedeš :) Trochu mi to připomíná Fuerteventuru :)
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti, díky za tip, ale Kanáry to nebudou...
      Stav se za nejaký den pro rozuzlení.
      Měj se moc a moc hezky.

      Vymazat
    2. Stavím, tvé příspěvky čtu ráda :)
      I tobě krásný den :)
      Petra

      Vymazat
    3. Budu ráda, díky 😉

      Vymazat
  7. Hani, krásné podívání, ráda koukám na mraky, je to relax. Těším se na příště.
    Měj hezké dny. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za zadtavení.Mraky jsou prostě skvělá podívaná vždycky.
      Krásné podzimní dny.

      Vymazat
  8. Hani, navnadila si mě už teď a těším se na příště. Pochopitelně ti tu dovolenou moc přeji!
    Měj krásný večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, moc děkuji, ale znáš to, jsem doma chvíli a jako by nebyla...
      I tobě pohodové dny.

      Vymazat
  9. Už teď se těším na příště. A oblaka? Ta jsou krásná ať je člověk vidí ze zdola či se shora. Každým pohledem mají něco do sebe.
    Hezký den, Hanko!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, přesně jak píšeš, je to věčně se měnící divadlo
      Měj se i ty hezky.

      Vymazat
  10. Hani, krásné fotky z Nebe. To jsou dokonalé polštářky. Moc se těším na další příspěvek, jsem zvědavá, kde jste přistáli. A anděla nevidím...., třeba ho zahlídnu jindy a nebo taky ne. :o)
    Přeji příjemné dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, mám radost, že ses vznesla zase se mnou. Vedu ráda, když se zastavíš pro pokračování.
      Měj ty správné anděly s sebou hlavně na tvých dlouhých cestách..

      Vymazat
  11. Miluji mraky a oblohu, ale takhle jsem je ještě neviděla. Nějak nemám důvěru k létání :-))).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mám radost, že ses vznesla nad mraky se mnou.
      Já než autem, raději letadlem ...
      Hezké dny i k vám.

      Vymazat
  12. To je nádhera. Ráda pozoruji mraky, ale jen zdola, ještě nikdy jsem neletěla. Tak jsem se ráda podívala a těším se na pokračování. Návrat do léta uvítám, tady už je zima a dokonce i sněžilo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Katko, jsem moc ráda, že jsem zase já na oplátku, za Šumavskou parádu, mohla poslat pár nebeských obrázků.
      Mějte se tam moc hezky.

      Vymazat
  13. Milá Hani v prví řadě moc děkuji za nádherný pohled tam z té nádherné výšky.
    Také se pokaždé nedovedu této krásy nabažit. Ani dýchat pokaždé nestíhám.A tento pocit jsem měla nyní díky Tobě znova.♥... Užívat si sluníčka a pocitu nic nemusím do sytosti to je nad všechny léky na světě. A já se budu těšit na další úžasné pokračování. Krásné dny ti přeji i doma. Z♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, jsem tak ráda, že jsem potěšila i tebe, zase nad jinými mraky, víc z výšky, tentokrát nad oceánem...
      Tak se zase stav, budu ráda.
      Taky se měj hezky, ať už bude u nás jakkoliv podzimně.

      Vymazat
  14. Vždycky je fajn si nějakým způsobem udělat dovolenou a odpočinout si od práce. Jako jezdíme na dovolenou dvakrát, někdy i třikrát ročně. Ale jsou to většinou kratší úseky, žádný měsíc někde. Ale mi to vyhovuje, protože se vlastně mám pořád na co těšit. :) Rozhodně lepší jet na jaře a na podzim, než jednou za rok v létě. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za váš čas a chuť, přidat mi sem i pár řádků ...