Přichází čas volných letních dní, vytouženého volna, kdy spousta lidí je přesvědčena,
že tím, že se obrátí na cestovní kancelář, bude jen ona 100% garancí, že se jejich dovolená podaří ...
Stejně jako VLONI touto dobou, přináším názory hrstky lidiček, kteří neváhali svoje názory sepsat,
aby dodatečně bylo řešeno to, co oni si vysnili asi jinak...
Vzhledem k tomu, že za spoustu let, kdy se snažím, aby lidé odcházeli s pocitem,
že si vybrali vysněnou dovolenou, mám na reklamace již svůj názor...
Vybrali si přece zcela dobrovolně, leč chápu, že mnohdy nebyla asi podle jejich představ...
Protože bohužel pořád platí, že sto lidí, sto jiných pohledů na jednu věc...
A navíc věřte, že je pořád spousta těch, kteří už když si dovolenou vybírají, jsou přesvědčeni,
že pokud budou na místě nespokojeni, může za to vždycky jen někdo jiný...
Reklamace budiž tedy i přesto vždycky dobře vyřízeny a všechny útrapy rychle zapomenuty...
*
Jídlo jsme si vezli z domu z ČR, jako správní turisté, abychom nehladověli do oběda...
*
Jídlo bylo neslané nebo slané, podle toho, jak se kuchařovi třepala ruka...
*
Myslela jsem, že za chvíli budu z kuřecího kvokat- nevěděli jsme, že jedeme na kuřecí dietní zájezd...
*
Ještěže jsme kuchaře naučili Hemenex, jinak bychom se nenasnídali...
*
Špína byla bohužel všude, už z dálky na mě mrkala žloutenka...
*
Překvapilo nás, že není na satelitní TV ani jeden program z ČR a přitom jsme měli all inclusive...
*
Podlaha byla tak kluzká, že všichni hosté předváděli i nechtěné taneční kreace...
*
Zámek se zasekl ve výtahu- pomoc jsme volali ve dvou světových jazycích...
*
Když začalo pršet, i jídelna byla pod vodou, bylo by dobré místo večeře rozdávat deštníky...
*
Můj úraz nemusel nastat, pokud bych byl cestovní kanceláří upozorněn na to,
že se jedná o nebezpečné a klouzavé prostředí...
*
Ani po žádosti u delegáta nebylo umožněno posunout odlet o tři hodiny později,
abychom nemuseli tak dlouho v ČR čekat na ranní spoj do našeho domova ...
*
Nebylo nám umožněno, abychom měli pokoj s přímým slunečním svitem ráno i odpoledne...
*
V neposlední řadě bych chtěla reklamovat i svůj drahocenný čas, který jsem promarnila,
sepisováním této reklamace...
*
Přeji vám všem, ať si dokážete vybrat dovolenou podle představ, ať už ji budete chtít strávit kdekoliv.
Ať neřešíte malichernosti a nenecháte si své vytoužené volno ničím pokazit...
Vždyť kdy jindy, než o dovolené platí- jaký si to uděláš- takový to máš
a věřte, že mnohdy na to nemá cestovní kancelář vůbec žádný vliv...
Neboť pokud člověk bude chtít, nenechá si žádnou okolností nikdy zkazit svoje vytoužené volné dny
❤
Hanka, nedavno som prišla z dovolenky a čaká ma napísať reklamáciu. Ale za to, ako nás CK podceňuje, čo si dovolí urobiť ľuďom, ktorí sa tešia na dovolenku, by som zobrala firme licenciu. Veď si to u mňa na blogu pozri. Som zvedavá čo na to povieš. Príjemný deň prajem.
OdpovědětVymazatMoc mě mrzí,že dovolená nebyla podle Vasich představ.Já chtěla jen odlehčit pohled na podle mě někdy zbytečné stížnosti.Nechci nijak znevažovat reklamace klientů,které jsou opodstatněné.A věřte,že se vždycky snažím,abych dle mých dostupných informací jsem klientům nic nezamlčela a pokud možno nabídla nejvhodnější variantu jejich dovolenkové představy.Přeji Vám,abyste již nikdy žádnou reklamaci psát nemusela.
VymazatPohodové léto.H.
Některé stížnosti pobavily :-) (třeba o o neposunutí odletu ;-))
OdpovědětVymazatTo byl taky účel pobavit...
VymazatA posunout odlet,ten byl TOP ;).H
Žasnu, co někteří lidé umí vyplodit a ještě písemně :-)) ta o posunutí letu je fakt asi nej :-) Přeji co nejméně takových zákazníků - no, ale zase by jsme se neměli čemu zasmát :-) Krásné dny Hani, D.
OdpovědětVymazatPrávě jde o to,jestli tohle bych někdy dávala jako reklamaci...
VymazatPohodový start do prázdninových dní.H.
Přesně Hanko! Jaký si to uděláš, takový to máš! A jen tak mimochodem..., kdo si chce stěžovat, stěžovat si bude vždycky. O tom vlastně vypovídají i Tvoje ,,reklamační střípky":-). Mě nejvíc pobavil požadavek na pokoj s přímým slunečním svitem ráno i odpoledne:-).
OdpovědětVymazatPřeji Ti dostatek trpělivosti a nadhledu.
Henrieta
Přesně tak,vždycky je na co si stěžovat,ale o to víc je pak důležité si vybrat to podstatné,co mi třeba ta dovolená i přes všechno dala...
VymazatKrásné letní dny.H.
Hani některé ( vlastně téměř všechny) stížnosti jsou až neuvěřitelné..
OdpovědětVymazatPracuji dnes a denně s lidmi a už jsem si zvykla že Čecháček je typ neustále nespokojený a rýpavý...A ani trošku si neváží obyčejných maličkostí...A neumí se z nich radovat.. Asi to mám postavené v hlavě jinak a jsem pokaždé vděčná že se nám nic nestalo závažného.Dovolenou si přece vybírám já a tak si ji i užívám 😊.. Měj se moc hezky..Z❤
Přesně,proč pořád jen hledáme negativa a neumíme si užít to podstatné?...
VymazatZdeni krásný letní víkend přeju.H.
Hani, děkuji za pobavení! My jsme se z dovolené právě vrátili a rozhodně nebylo co reklamovat :-) Jen odlet na dovolenou bychom taky raději alespoň o hodinu posunuli, protože jsme na letiště dorazili 2 minuty před uzavřením přepážky :-) K.
OdpovědětVymazatKarlo,tak to je přesně ono-vždyť právě ten pozdní dojezd by určitě stál za to reklamovat ;)).Ne,důležité přece je,že jste se vrátili odpočatí a bohatší o zážitky.Tak krásné další dny i tady.H.
VymazatDobrý humor, najlepší s tým ranným spojom! Ako to, že sa mu neprispôsobilo lietadlo, musel sa načakať, chudák 😜
OdpovědětVymazatPaaa
Ale to není humor,to je stížnost :))...Jsem ráda,že jsi pochopila účel mojí úvahy...
VymazatPřeji pohodičkové všechny letní dny co přijdou.H.
Haničko, jestlipak jste si vzali poznámku k srdci a už nabízíte pokoje s celodenním svitem :o)
OdpovědětVymazatVýběru dovolené věnujeme hodně času a pozornosti, tak si stěžovat nemusíme... Ale tyhle perličky, co k tomu říct!
Pevné nervy a hodně spokojených dovolenkářů!
Pa, Helena
Helenko,děkuji.Jak jinak,osluněné pokoje-ve dne,v noci,jak jinak;).
VymazatNe vážně,vždycky se snažím najít takovou variantu,kterou bych dle distupných informací volila i já...
Krásné letní dny i k vám.H.