motto: Žij okamžikem, protože ta chvíle kterou prožíváš, se už nikdy nedá zopakovat...

sobota 17. června 2017

Poslechla jsem ...

Tento rok mám díky Ježíšku celoroční možnost čtení, pro mě ideálního časopisu...
Pravidelně mi do schránky dochází od Marianne -Venkov a styl.
V posledním čísle, jsem jako první, příznačně uviděla tuhle stránku...


Ještě ale dlouho před tím, jsem vlastně nevědomky jakoby uposlechla tenhle text...


A připravila si volno na takovéto toulání daleko od lidí...
Lépe bych to neřekla, ani asi nenafotila..ale představa je stejná...
Přesně tohle dohromady je totiž moje "srdcovka", můj ideál volna a pohledu na svět...
Proto si chci zase tenhle okamžik, tuhle náhodu- nenáhodu tady uchovat...


Už se těším
na nekonečné louky, dřevěnice rozházené na kopcích, co se nebe dotýkají,
na nekonečné lesní porosty a lesní pěšiny daleko od lidí.
Kde můžu načerpat čerstvý vzduch a energii do dalších dní...
Ano, přesně tam brzy odjíždím, na kratší dovolenou...

A v hloubi duše doufám, 
že moje představy budou minimálně takové, jako obrázek v časopisu...
A jestli dojdu až na takové místo,
uvidíte je zase určitě i brzy tady ...
Tak mi, prosím, držte palce, ať mě nohy vedou správným směrem...


13 komentářů:

  1. Teším sa na tú krásu!
    Šťastnú cestu ti prajem!

    OdpovědětVymazat
  2. Držím palce, nech sa tvoje sny stanú skutočnosťou ...
    Prajem krásne dni ... :) L.

    OdpovědětVymazat
  3. Přeji Ti ,,vítr v kapse", přeji Ti najít místa Tvých představ.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. To se nebojím, že by jsi došla jinam než si přeješ :-) Krásnou dovolenou! D.

    OdpovědětVymazat
  5. Hani, krásně si to užij. Budu se moc těšit na fotky. K.

    OdpovědětVymazat
  6. Hani, v přírodě je každý směr správný. Přeji Ti, ať tě nohy zavedou na místa nepoznaná a kouzelná. Máme jich tu opravdu hodně. Krásnou dovolenou a pohodové léto. Moc se těším na nové fotky.
    Pa D.

    OdpovědětVymazat
  7. Hani, přeji Ti krásnou cestu- kam Tě Tvé nohy zavedou a zasedneš a budeš dýchat z plných plic vzduch a vítr Ti bude čechrat vlasy a budeš vnímat tu krásu, jako je ta fotka v časopisu...Takové momenty milujuuu!!
    Užij si to!! Jarka

    OdpovědětVymazat
  8. Milá Hanko, to bude úžasná dovolená. Užij si přírody, klidu a pohody, těším se Tvoje pohádkové putování.
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
  9. Děkuji všem,co mi tu krásné řádky nechali i těm,co jen moje přání přečetli...
    Vše nachystáno,sbaleno,ráno vyrážím..
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  10. Krásnou dovolenou. A doufám, že ji budeme moci dodatečně prostřednictví tvých fotek tak malinko sdílet. Já odjíždím na krátkou dovolenou zítra - tentokrát za hranice. Ale teď o víkendu jsem se nadchla pro Lužické hory a s manželem jsme si slíbili, že se někdy vrátíme.

    OdpovědětVymazat
  11. ...jak ti rozumím! Haničko, přeji krásnou dovolenou a ať se ti představy o ní splní na 100%!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  12. Hani, tak ti přeji krásné toulání naší úžasnou přírodou, ať načerpáš novou energii a užiješ si klidu, ticha a pohodových chvilek. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Moc pěkné,taky to mám ráda:)Tak ať se výlet vydaří přesně podle tvých představ:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za váš čas a chuť, přidat mi sem i pár řádků ...