motto: Žij okamžikem, protože ta chvíle kterou prožíváš, se už nikdy nedá zopakovat...

neděle 4. června 2017

Když končí se den ...


Jen tak, musela jsem, jít sama a vychutnat si odcházející další letní den ...
Nechat všechno plynout a ten klid v sobě uchovat...







Zastavit a na chvilku nasát ten odlesk slunce,
kousek nekonečna,
třpytící se zlato v trávě, jedinečnost okamžiku,
kdy každá vteřina bude za vteřinu minulostí...




Jen jediná jistota je pro všechny,
že na opačné straně, kde kulatý koláč zmizí,
zítra zase vyjde...





Vyjde s prvním ranním zpěvem ptáků a se stejnou intenzitou pro všechny...
A bude jen na nás, jak dalším dnem budeme chtít jít 
a jak na něj večer pak budeme vzpomínat...

 

 Dej každému dni příležitost, aby se stal nejkrásnějším dnem tvého života
                                                                                                                                                  Mark Twain

Ať každý den stojí za to, si jej zapamatovat... 



18 komentářů:

  1. Tak..., a teď můžu jít konečně spát.
    Odlesky zapadajícího slunce na obilí potěšily moji duši a svoji pohádku na dobrou noc jsem dostala.
    Děkuji Hani a dobrou noc:-)
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já děkuji za moooc milý komentář,co zase mě rozsvítil den.H.

      Vymazat
  2. Krásné fotky. A hezké motto. Díky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda,že se obrázky líbily i tobě.Slunečné a klidné dny další.H.

      Vymazat
  3. I já jsem na poslední chvilku před odchodem do hajan nahlédla Hani a příjemně jsem se na nadcházející noc naladila, tak díky :o)).
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad i ráno bylo stejné ;).Děkuji moc za pochvalu.Tak i všechny další dny přeji pohodové.H.

      Vymazat
  4. Krásný podvečer z fotek zrovna čiší. Každá část dne má svoji atmosféru. Štěstí pro toho, kdo ji umí vnímat, zužitkovat ji pro sebe. Ty to umíš! Ráda se s Tebou procházím.
    Hezký den!
    Hanka z Podkrkonoší

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani,mám radost,že jsme zase šly spolu.Snažím se o to,vnímat maličkosti,je to můj relax,možnost fungovat v tom lidském mraveništi...H.

      Vymazat
  5. Hani,
    ani nevíš, jak mám Tvé příspěvky ráda....
    Utíkám každý den ven do přírody s Barouškem...jak píšeš, z toho mraveniště...
    Klid, relax a snažím si vždy vrýt do paměti hezké okamžiky, co nás potkají- třeba včera kapky děště na rostlinkách...
    Krásné dny Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jari,děkuji moc.Jsem ráda,že jsem ti kápla do noty;).Pro mě je příroda taky ten nejlepší relax,co znám.H.

      Vymazat
  6. Nádherné fotky, úžasně měkké světlo! Prostě krása!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko,ty jsi hodná,děkuji moc za pochvalu.Jsem ráda,že jsem potěšila.Krásné letní dny.H.

      Vymazat
  7. Hani, tvé fotky mají úžasnou atmosféru letního večera. Po pracovním dni jsou jako balzám! K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda,že potěšily;).Tak ať jsou další dny jen takové.H.

      Vymazat
  8. Haní, krása! Atmosféra přírody a krajiny při zapadajícím slunci je jedinečná. Díky za procházku. K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko,jj.přesně,hotový balzám.Měj se hezky.H.

      Vymazat
  9. Milá Hani opět nádhera.. Tvé procházky s tebou mám moc ráda..
    Uklidní mi dušičku po náročném dnu v práci.. Moc děkuji za chvíli s tebou.
    Nádherné fotky.. Přeji ti krásné letní dny.Z❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni,ty jsi zlatá.Děkuji,děkuji.Mám radost,že jsem potěšila i tebe.Krásné letní dny i k vám.H.

      Vymazat

Děkuji moc za váš čas a chuť, přidat mi sem i pár řádků ...