motto: Žij okamžikem, protože ta chvíle kterou prožíváš, se už nikdy nedá zopakovat...

neděle 2. července 2017

Nebeské divadlo...


Rozhodla jsem se včera, rychle, neplánovaně...
Vydala jsem se zase tam, kde je mi nejlíp...


Vymazat hlavu a s okem na hledáčku soustředit svoji mysl jen na zachycení okamžiku,
obrazu, který už za sekundu bude jiný než teď...
Tak kdo neměl třeba včera tu možnost, pojďte se mnou...






Cestou polní, mezi zelenou a zlatou
a s kopci bílé šlehačky nad hlavou...


   

 


Šla jsem cestou v tichu mezi poli a vnímala tu krásu-
nebeské divadlo, které bylo včera pro mě balzámem...





Snad se mi podařil aspoň zlomek toho bílo-modrého letního představení přenést i sem...




A i když třeba jako dnes, není nebe jako divadelní přestavení,
určitě jde najít v každém dni světlý okamžik, chvilka, kterou stojí za to si pamatovat...
Protože teď -bude za chvilku už jen minulostí... 
Kterou jsme buď využili nebo promarnili...


22 komentářů:

  1. Nádhera, nádhera, nádhera. Moc krásné fotky, příjemná atmosféra. Také jsem fotila, ale ještě jsem neměla čas ty fotky stáhnout, tak ani nevím, jak vypadají. Tvé jsou úžasně letní.
    Hani, přeji Ti nádherné léto. :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši,jsem moc ráda,že moje nebe potěšilo;).Jsem zvědavá na to tvoje...Měj se co nejlíp.H.

      Vymazat
  2. Hani, tak trochu ti závidím, že máš v blízkosti nádherná pole a louky. U nás jsou v několika letech všude kolem jenom pastviny, ovce, krávy. Těším se, že za pár dní pojedeme na jih Čech a tam si mé oko, duše i srdce přijde na své.
    Krásně jsi zachytila tu atmosféru.
    Ať se ti daří.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko a já bych zase brala ty louky i krávy :))....
      Ale hak píšeš,vážně mám tu výhodu lesa na dosah.Takže jak můžu-zdrhám...Sluníčkové dny i k vám.H.

      Vymazat
  3. Super fotky, krásná slova. Přeju pěkné léto.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za návštěvu.Moc si vážím pochvaly ;).Ať letní dny jsou i u vás co nejhezčí.H.

      Vymazat
  4. Krásné fotky, tak na letní nebe s oblaky moc ráda koukám. A závěrečná slova si budu pamatovat...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni,děkuji,děkuji moc.
      Pohodové všechny letní dny.H.

      Vymazat
  5. Milá Hani, nádherně jsi zachytila to krásné nebeské divadlo...I já jsem měla včera dosti často hlavinku vzhůru a pozorovala jsem mraky..Opravdu jsem si včera užívala podobné divadlo..
    Moc ti děkuji za krásné připomenutí nádherných okamžiků..
    Přeji ti nádherné okamžiky našeho žití..Z♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni,děkuji za krásný komentář.Je fajn zjištění,že na představení nás bylo víc ;).
      Tak ať ty další dny stojí za to, si pamatovat stejně.H.

      Vymazat
  6. Prostě dokonalé! Poslední dny je nebe opravdu hodné potlesku a ty, Haničko, si ho nádherně zachytila.
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko mám radost,že nebeské divadlo potěšilo další milou duši.
      Měj se co nejlépe.H.

      Vymazat
  7. Taky jsem včera byla na představení s názvem Kouzla nebes. Jednu chvíli navečer byla obloha neskutečně krásná, mraky tak zvláštně rozprostřené do šmouh. Pak se to změnilo, nebe ztmavlo, zapršelo a měli jsme další představení s názvem Boží duha.
    Díky za hezké fotky. Přeji krásné letní dny.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebe je nekonečná podívaná,škoda toho nevyužít.
      Hezké dny,co přijdou.H.

      Vymazat
  8. Hani, je krásné si tak jít s hlavou upřenou směrem k oblakům...aaach...
    a nebo jako já dnes- jsem dokonce na louce ležela a sledovala mraky..
    přeji Ti hodně takových krásných okamžiků...
    Měj se hezky a děkuji za tvá slova
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jari,taky mě napadlo lehnout si,ale bohužel u nás snad všechny louky zmizely:(.
      I já přeju tobě jen samé úžasné letní dny.H.

      Vymazat
  9. Nádhera! Prechádzka super a obloha, tú ja môžem pozorovať celé hodiny a vždy sa mi zdá iná a krásna :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dani,to mám radost,že se tahle podívaná líbila.Tak ať je takových dní co nejvíc.H.

      Vymazat
  10. Mraky nám nabízejí tisíce obrazců. Každý vidí to, co mu fantazie dovolí nebo to, co vidět chce. Nabídla jsi nám Hani krásnou podívanou...
    Pěkné letní dny Ti přeji
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda,že na tohle divadlo se nás může dívat takový zástup ;).
      Pohodové letní dny.H.

      Vymazat
  11. Hani, úžasné fotky! Nepřemýšlela jsi nad nafocením kalendáře? K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Karli, děkuji, ale to vážně nepřemýšlela :o). Myslím si, že nefotím nijak zvláštně..
      Jen tak, prostě pro radost, pro dobití energie.
      Ale moc děkuji. Budu ráda, když budeš mít chuť se ke mě vracet...
      Krásné letní dny. H.

      Vymazat

Děkuji moc za váš čas a chuť, přidat mi sem i pár řádků ...