motto: Žij okamžikem, protože ta chvíle kterou prožíváš, se už nikdy nedá zopakovat...

neděle 1. března 2020

Modelky ...

Vy všichni, kdo sem chodíte,
už mě znáte,
že občas dávám svým příspěvkům názvy,
co malinko můžou zavést myšlení jinam,
než je nakonec pravda.
Přiznávám bez mučení,
že je to asi už i záměr.
Takže vás vážně dneska nevezmu do záře reflektorů,
ale slibuji, že modelky uvidíte a molo tam bude skoro taky...
Zvu vás tentokrát na jednu rychlejší zastávku,
tedy spíš vycházku,
ale blízko civilizace...


Měla jsem možnost projít se kolem řeky,
když bylo ještě docela zima,
slunce na obloze se ten den sice schovalo,
vítr to nevzdával,
ale i přesto mě spousta věcí potěšila a nejen mě...


Třeba tahle čistá voda v řece na splavu, 
jen kousek od posledních domů ve městě, 
kam se vracím moc ráda
a určitě už nejen proto, že má v názvu moji milovanou řeku...



Stála jsem tam na kraji hučící řeky
a říkala si, jaká je to krása,
být tam, vnímat tu spěchající vodu,
jen kousek od ruchu města, kde pořád někdo spěchá...


Všichni máme přece stejnou možnost,
stejně jako jsem měla ten den já.
Taky jsem spěchala, 
taky jsem mířila jinam,
ale zase jsem zvolila chvilku se zastavit
a přestat vnímat čas...


Přesně tady jsem si zase uvědomila,
že všichni máme možnost buď v životě spěchat,
nebo se aspoň na chvíli zastavit
a třeba po sté, kouknout směrem k jedinečné stavbě zámku,
třeba jako já, dnes...


A stejně to nebylo stejné,
stejně, jako se ani v našem životě nic nedá zopakovat...
Ani tento pohled,
ani ten pocit, který jsem tam měla,
i když jsem tam po několikáté
ale vlastně poprvé, v životě takto stála...



Stejně jako i seskupení těchto modelek,
které mi pózovaly úplně na dosah vážně dlouho
a bez žádosti o honorář měly premiéru ...


Stály tam na tom přehlídkovém mole nad řekou
a v jeden okamžik až k neuvěření,
jak zíraly stejně,
aniž bych je o to vážně prosila,
ale přála jsem si,
to ano,
tuhle jedinečnost zaznamenat,
tak snad to na mě bylo i vidět,
když jsem se jim v dřepu skoro dívala do očí...



Vyslyšely mě,
obrázky mám a taky ten fajn pocit,
že se mi zase přání splnilo,
tyhle modelkové krasavice zvěčnit
a díky tomu si moci tenhle výjimečný okamžik kdykoliv připomenout,
myšlenky srovnat
a pár důležitých věcí si zase uvědomit...




To nejvzácnější v životě nejsou věci,
nýbrž okamžiky a nezachytitelné vteřiny...



18 komentářů:

  1. Krásné modelky za málo peněz:-)))
    Hezký březen Hani.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak a můžou je okouknout všichni. Stačí jen nespěchat...
      Měj se Evi, taky moc fajn.

      Vymazat
  2. hani, modelky jsou moc pěkné. Ale úplně nej... je pro mne voda běžící přes splav, přes kameny. Na tu se vydržím koukat a neomrzí to.
    Hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, taky jsme tam delší dobu stáli, Ta voda je prostě nejlepší.
      Měj se hezky i další březnové dny.

      Vymazat
  3. Hani, u splavu muselo být opravdu krásně, dlouho jsem u žádného nebyla. Musela jsem nakouknout, u jakého zámku že jsi to byla a je to Náměšť nad Oslavou. Ani tam jsem nebyla, takže jsem s Tebou zase ráda šla. A modelky Ti zapózovaly stejně jako mně nedávno, také jsme si téměř koukaly z očí do očí. Hezké zastavení, někdy stačí opravdu málo a hned je den veselejší.
    Přeji Ti veselý celý, už březnový týden. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, jsem ráda, že jsem i já tobě taky jednou ukázala místo, kde jsi při svých cestách nebyla.
      Náměšť je taky pro mě "srdcovka". Ale když ono je u nás krásně vlastně všude...
      Dávej pozor na cestách a přeji spoustu míst, kde bude stát za to zastavit...

      Vymazat
  4. Tenhle most s pohledem na zámek mi učaroval - moc se mi v Náměšti líbilo!
    Haničko, díky za připomenutí hezkých dní!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko milá, jsem moc ráda, že se ti se mnou zase líbilo. Tak ať i tvoje dny březnové jsou co nejhezčí.

      Vymazat
  5. blondýna03 března

    Nejkrásnější na všech zastaveních je pocit, že můžeš sdílet, můžeš souznít. Po kolena ve vodě, na čtyřech v trávě, ve svých toulavkách, s dortíky na talířku. Jsi tam ty, tvé emoce, tvůj tlukot srdce, tvá zastavení, tvé pocity.
    A já to z toho cítím, ty nám jako devizu vložíš i kus svého vnímání, kus sebe samé. Zachytíš to do fotek a já jen hledím, jak krásně jste spolu s modelkami sdílely tu neodolatelnou lehkost bytí ... nádhera.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simi, tak teď tady v úžasu sedím já a čtu tyhle neuvěřitelné řádky, které mě úplně dostaly.
      Pokaždé když cokoliv dávám sem na blog, moc si přeju, aby jsem tam dokázala dat kus sebe. Přesně ten pocit, co mám, když ty obrázky fotím...
      Vždycky si říkám,cze kdyby aspoň jednomu člověku to přineslo třeba radost, nebo chvilku zpomalení, mělo to smysl...
      Ze srdce děkuji, moc si tvých slov vážím. A až budu zase na křižovatce a budu přemýšlet, jestli psát, nepsat, fotit, nefotit...vím, že to všechno má smysl, určitě pro mě a snad i pro pár fajn lidiček, co si mě nenáhodně našli a věří ve šťastné dny jako já...
      Děkuji ❤️

      Vymazat
    2. blondýna04 března

      Já ti to povím asi tak, když jsem začala dělat blog před mnoha lety, vlastně jsem nad tím tak nepřemýšlela. Frkla jsem tam fotky a nazdar.
      Ale ono to lidi vycítí, přestane bavit, koukat na hromady fotek, no a co ?
      Na netu jsou jich miliardy.
      Když přidáš kus sebe, průvodní slovo, má to sílu, má to dopad na jedince.
      Já to tak mám, když to najdu u jiných tleskám. U tebe jdu na jistotu...

      Vymazat
    3. Přesně tak, mám to stejně, nějak cítím, že hromady fotek bez pocitu bych tu asi nechtěla. Ono i díky tomu mi jde i po letech vrátit se v čase a přesně se mi vybaví ten okamžik teď a tady a proč...
      Simi, moc děkuji za zpětnou vazbu, vážně si jí nesmírně vážím. Šťastné dny i tobě.

      Vymazat
  6. Haninko tvé názvy mne pokaždé pobaví.. vím,že na první dobrou ten význam nevyjde 😊..
    A ne jinak tomu bylo i dnes. Potěšila jsi opět moji duši i srdéčko. Moc děkuji za řeku,most, nádherné sedmikrásky a úžasné modelky. A srdíčková písmenka. Jsi úžasná toulavěnko naše. Posílám mnoho pozdravů a krásné březnové dny ti přeji.Z💙

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, jsi milá. Mě moc potěšila tvoje písmenka a to, že jsem i tobě mohla Náměšť ukázat. Měj se taky co nejlépe.

      Vymazat
  7. Já to tušila! Je s podivem, že mezi nimi nejsem, ale je to tak. Hlavně že mi holky nedělají ostudu a naopak šíří dobré jméno.
    Zdraví modelka kočka Kačka .o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vždy se najde nějaká ta černá ovce :o))) Já bych si klidně ale lehla i k nim na zem. Zimní bundu mám smaragdově zelenou, takže bych i barevně zapadla .o)

      Vymazat
    2. Fajn, tak já tě beru příště na přehlídku s sebou ;o).

      Vymazat
    3. Kačenko, no nevím, myslím, že bys je určitě zastínila a ony si zakládaly na tom, že jsou nerozeznatelné :o)).
      Měj se moc a moc fajn i bez mola.

      Vymazat

Děkuji moc za váš čas a chuť, přidat mi sem i pár řádků ...