motto: Žij okamžikem, protože ta chvíle kterou prožíváš, se už nikdy nedá zopakovat...

pondělí 9. září 2019

Černá je dobrá ...

Před pár dny jsem volila místo polykání prášku na bolest hlavy,
kterou jsem si jako bonus přivezla z práce,
variantu pro mě bližší,
terapii lesní...


Prázdniny utekly
a já se už dlouho chystala po roce na ostružiny.
Takže jsem spojila vlastně příjemné s užitečným
a na sklonku dne jsem se vydala do usínajícího lesa...




Už když jsem vystoupila na známé lesní cestě z auta a nadechla se,
bylo mi jasné,
že jsem zvolila tu nejlepší možnou variantu pro strávení dvou hodin
před západem slunce...






Můj problém je ale v tom,
že kamkoliv jdu, musím fotit,
takže bych potřebovala být místy chobotnice,
aby všechno pohodlně ruce zvládly.




Ale za popíchané nohy i ruce,
za špinavý obal od mobilu,
za přebarvenou konvičku,
za to všechno mi tahle ostužinová černá terapie stála...




Zvládla jsem všechno, co jsem chtěla,




i naklikat pár obrázků i když mobilových.
  Tak snad vás aspoň malinko přenesou do lesního světa v usínajícím dni...


Hlavně jsem si krom těchto obrázků odnášela vyléčenou hlavu i bez léků
a navíc plnou konvičku tohoto černého zázraku,





který mi bude i v době,
kdy venku třeba prší,
sladit den a připomínat, že černá, může být nejenom dobrá,
ale taky zatraceně sladká...




Každé ráno dostaneme k dispozici dlouhých 24 hodin
je jen na nás, jak s nimi naložíte ...







16 komentářů:

  1. Hani, krásné podvečerní fotky. A ty ostružiny, ty bych si dala. U nás bohužel nejsou... :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stání, tak to je mi líto, tady jich jsou letos plné lesy.
      Tak aspoň takto, posílám sladké po síti :,-).
      Měj se hezky.

      Vymazat
  2. Hani, dobrá volba. Lékař léčí - příroda uzdravuje. Pá a zdravím všechny. Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věri, přesně tak. Je to spolehlivá medicína skoro na všechno...
      Mějte se tam u vás krásně.

      Vymazat
  3. Příroda je prostě mocná čarodějka !
    Hezké dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj.pomahá mi spolehlivě, díky za to....
      Hani, měj se moc fajn.

      Vymazat
  4. Toulání, les a jeho poklady, příroda ..... To je nad všechny doktory a léčitele.
    Přeji poklidné časy:) Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, moc děkuji.Mej se takY co nejlíp ať máš září co nejvíc v klidu.

      Vymazat
  5. Hani, parádní procházka za černým pokladem. My si ho můžeme sbírat u souseda na zahradě, tak nikam daleko nemusím.
    Jo a ta marmeláda nevypadá vůbec špatně. :o)
    Přeji fajn dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, u našich mají ostružiny taky, ale ten les je hold přidaná hodnota k nezaplacení....Užívej taky vyjimečných zářivým dní.

      Vymazat
  6. Ano souhlasím, procházka v přírodě je skvělý lék. A ty ostružiny! Jsou sladké, lahodné a zdravé. také je mám ráda.
    Bohužel u nás moc nejsou. Ale naši je mají na zahradě, tak mi mamka zavařila kompot...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko milá, moc zdravím na Šumavu. Vy tam máte zase jiné poklady Mějte se tam skvele.

      Vymazat
  7. Terapie lesní, to je prostě perla ve všech recepisech.
    Moudré a poučné, jen na večer hodně zavádějící, slintám na klávesnici :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně,lesní lékárna je nejvíc;)
      Díky za fajn slova.Měj se hezky.

      Vymazat
  8. Ostružiny také zbožňuji. To byla ale vycházka. A ta vánočka?! Ve tvaru motýlka ozdobená voňavým džemem. Mňam!
    Krásné dny
    K.

    OdpovědětVymazat
  9. Směju se tady...
    A já si říkala, jestli už jsem taky blázen, že vidim motýla i doma :-).
    Měj se Kačenko moc fajn.

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za váš čas a chuť, přidat mi sem i pár řádků ...