motto: Žij okamžikem, protože ta chvíle kterou prožíváš, se už nikdy nedá zopakovat...

neděle 6. ledna 2019

Tři roky ...

Dnes, na Tři krále jsem přesně před třemi roky vklouzla do světa blogu
o kterém jsem do té doby neměla ani tušení...

Vůbec jsem netušila, jestli vůbec můžu,
jestli mám na to, abych svoje úvahy a obrázky veřejně vystavila.
Když si tak dnes prohlížím dávno zapomenuté příspěvky a vracím se do minulosti,
jsem za to vděčná.
Za ten nápad a odvahu ťukat odžité, odkoukané,
jako vzpomínku co nezmizí,
co tady zůstane navždycky...
Začala jsem jen myšlenkou zaznačit si dny, které bych si chtěla uchovat 
a vlastně jen pro sebe.
Tehdy jsem i psala, viděla, vnímala, myslela a fotila jinak než dnes...


Hlavním motorem jste, byli a budete vlastně vy,
všichni, ti, co nakouknete jednou,
jenom občas nebo pravidelně.
Máte chuť věnovat mi kus svého času,
vnímat moje úvahy, podívat se na svět mýma očima.
Daleko ode mě, 
ale přesto mě vždycky v klidu svého domova
máte chuť doprovodit na všech mých cestách, necestách...

Vám všem ze  ❤ děkuji

a věnuji aspoň nadálku pár svých kamenných srdcí, 
co se mi pro mě i pro vás na cestách objevují...
Srdce za návštěvy, za nekonečný zástup komentářů za celou dobu,
za přátelství pouze blogová,
i za virtuální, která se změnila v živá...


Jsem šťastná za tento specifický svět uprostřed doby,
kdy se lidé míjejí a spoustu zajímá jen jejich uzavřený svět.
Jsem šťastná za tento svět, svět o sdílení,
kde vlastně z cizích lidí se stávají známí,
i když se nikdy nepotkali.
Jsem šťastná, že jsem jeho součástí, že vás mám a je vás tolik...


Mockrát jste mi pomohli a posunuli mě dál,
jste nyní se mnou vždycky na všech mých cestách,
při každém ťukání mých úvah...



Děkuji vám všem ze ❤ za to,
že jste, že se vracíte,
že se chcete dívat na svět jinak,
že jsem tu s vámi,
že věříte ve Šťastné dny spolu se mnou...


Chceš být skutečně šťastný? 
Přestaň kupovat věci a začni si všímat ...





26 komentářů:

  1. Haničko, srdečně gratuluji k blogovým narozeninám! Nechodím k tobě prohlížet si krásné fotky a číst smysluplná a procítěná slova dlouho, ale moc ráda. A věřím, že tomu bude i dál!
    Jsem moc ráda, že jsi tu s námi! Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko milá, moc děkuji za všechna slova, za tvoje návraty, za to že jdeš se mnou.
      Měj se moc hezky.

      Vymazat
  2. Hani, taky gratuluji k blogovým narozeninám. Myslím, že tvůj blog čtu téměř od začátku, patří k mým oblíbeným a ráda se sem vracím. Tvé krásné fotky, neobyčejné pohledy na místa, která by se zdála obyčejná i tvé články nikdy nezklamou. Přeju ti ... hodně zajímavých výšlapů na krásná místa známá i neznámá, ...to, aby ti pořád zůstal tvůj neotřelý a poetický pohled na věci kolem nás, ...ať potkáváš lidi se srdcem na dlani (a ta kamenná ať zůstanou jen pro potěchu oka pod nohama na cestách).... a hodně toho obyčejného lidského štěstí.
    Budu se ráda vracet i nadále

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Stáni, já vím, že ty pazříš k mým věrným parťakům na všech mých cestách. Moc si toho vážím.
      Budu se snažit vybírat dál cesty, co potěší a nezklamou.
      Ať i všechny tvé cesty jsou v novém roce co nejhezčí.

      Vymazat
  3. Krásně napsáno, ráda chodím na tvůj blog, a moc se mi líbí tvá kamínková srdíčka.
    Já vždycky na podzim při vybírání brambor sbírala srdíčka bramborová :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Katko, jsem moc ráda, že se ráda vracíš sem. I ta bramborová srdce jsou moje oblíbená. Taky jsem o nich kdysi psala.
      Měj se moc krásně a zase se stav...

      Vymazat
  4. Hani, všechno nejlepší k blogovým narozeninám!! Chodím k tobě moc ráda, je to tu vždy tak milé, přátelské, takové pohlazení! Ať se ti i nadále daří a blog tě baví, abychom si tě mohli užívat i nadále :)
    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Petro, děkuji ze srdce. Za slova, za zastavení, za všechna milá písmenka, která mi tu pravidelně necháváš. Moc si toho vážím. Tak ať i tvoje dny jsou dál jen šťastné.

      Vymazat
  5. Hani,
    také jsem se postupně přidala k tvým čtenářkám, protože ty dokážeš pohladit po duši a tvé procházky a fotky z cest jsou nádherné !
    I díky tobě, jsem prožila i já pár úžasných hodin před Vánoci jen s mým mužem v Orlických horách ❤
    Posílám tedy i já tobě ❤
    A přeji mnoho hezkých chvil a cest v dalším blogování!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Ilonko. To já ze srdce děkuji. Jsem moc ráda, že jsem vás inspirovala a zažili jste skvělý den i bez plánů. Někdy stačí vážně jen udělat správný krok teď a tady...
      Já budu moc ráda, když se sem budeš vracet a třeba tu najdeš i jiný impuls...
      Moc ti přeji, ať i další dny jsou plné chvil, na které budeš ráda vzpomínat.

      Vymazat
  6. Krásný čas s tebou Hani trávím při tvých procházkách, výletech. I já mám přírodní toulky moc ráda.
    Proto nezouvej své toulavé boty, masíruj svaly, nasaď foťák, bude mi potěšením se s tebou procházet dál a dál.
    Přeji ti nebeské a šťastné toulání.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Alenko, děkuji za tvůj pravidelný doprovod i řádky, které mi tu necháváš.
      Budu ráda, když se budeš vracet a budeš mít chuť jít touhle cestou se mnou...
      Slibuji, že toulavky nezuju ani letos, ono už to vlastně ani nejde...

      Vymazat
  7. Hani, děkuji za to, že jsi. Díky Tvým krásným řádkům jsem se zklidnila a uvědomila si, že nic se neděje jen tak a že vlastně "Vše je tak, jak má být". Hodně mi to pomáhá v práci i na cestách a přání vyslaná tam nahoru se krásně vrací.
    Moc gratuluji ke třetímu výročí a i nadále ráda s Tebou projdu světa kraj.
    Díky Tobě vnímám i ty kamenné srdce a pár jich mám doma. :o)
    Přeji Ti hodně pohody a spoustu dobré energie na cesty. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši milá, jsi zlatá, děkuji moc za krásná slova, co mě dostala
      Moc si vážím toho, že se vracíš i ty a že mě doprovázíš.
      Kamenná srdce jsou pro všechny kolem, co se umí dívat a být vděční za třeba úplně obyčejný obraz před sebou ... Byla jen otázka času, kdy si toho jenom vsimneš ...
      Ať tvoje cesty jsou jen šťastné a lemované srdíčky...

      Vymazat
  8. Hani,ať tvé dny jsou stále šťastné.Ty blogove i ty reálné. S láskou Verka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věri moje milá, ze srdce děkuji za všechno.Já vím, že víš...Ty jsi byla ve skutečnosti tím prvním impulsem, co mě sem zavedl, ukázala i svět jinak, spoustě věcí naučila, všímat si a s pokorou být vděčná i za tu nejobyčejnější věc ...
      Děkuji já tobě, za všechno...

      Vymazat
  9. Nepřestávej žasnout, umíš to moc krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Petro, to ti můžu slíbit, nepřestanu, jsem vděčná za to, že jsem se to konečně naučila...
      Děkuji moc za všechna zastavení zde, budu šťastná, když půjdeš dál se mnou...

      Vymazat
  10. Gratuluji ke třem rokům Hani. Je to tady zvláštní, ale hezký svět. Mě je tady taky dobře, tak na brzkou čtenou! D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Danko. Moc děkuji za přání.
      Vím, že můj svět je jiný, zvláštní, ale jsem ráda, že je mi v něm dobře a ještě jako bonus tolika skvělým lidem, kteří ho žijí se mnou nebo ho chtějí vidět zprostředkovaně.
      Jsem ráda, že už takovou dobu mezi ně patříš.
      Přeji i tobě jen samé pohodové dny.

      Vymazat
  11. blondýna08 ledna

    Co popřát, aby to nebylo klišé ?
    Jsem starý blogový kozák, který zažil stálice, satelity, počínající hvězdy i nepokrytě černé mraky, které občas zahalí blogové nebe negací, závistí či dokonce zlobou.
    Přeji ti mnoho inspirace, pohody a hlavně, musí to člověka bavit, protože to pak každý pozná na míle.
    Držím palce, ať je ta cesta lemovaná jen srdíčky a když se objeví mrak, je to také v pořádku.
    Protože přesládlý život plný karamelek taky nikoho dlouho nebaví.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Simi.Děkuji za všechna tvá slova, za přání, která od blogové stálice potěší ještě víc. Moc si vážím toho, že jsi mě našla a máš chuť se sem vracet.
      Svět nejsou jenom srdce a umetené cesty, ale právě proto je možná na svých cestách hledám, jako znamení, že bude zase lépe...
      Měj se i ty moc fajn a ať máš co nejvíc těch dní, kdy nebudeš muset žádná kamenná srdce hledat...

      Vymazat
  12. Milá Hanko, jsem moc ráda, že jsi do toho šla a blog jsi před třemi lety založila. Vždyť procházky s Tebou jsou tak uklidňující, plné pohody a někdy si s Tebou připadám jako v pohádce. Přeji Ti ze srdce, ať je Ti i nadále příroda velkou inspirací a učitelkou, a foťák milým společníkem. Je tady u Tebe krásně, díky za to.
    Jindra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jindro, jsem ráda, že chodíš se mnou. Budu ráda, když se budeš mít chuť vracet.Moc děkuji za milá slova.
      Měj se taky moc hezky ve všech dalších dnech.

      Vymazat
  13. Haničko, písničko! Konečně jsem zase krapet "online" a dočítám nepřečtené :o)
    Velká gratulace! Nemám moc ráda, když někdo říká: "Vím, jak se cítíš!"... Já ale vím, jak se cítíš. Mám to totiž naprosto stejně :o)
    Přeji ti, aby byl blog pro tebe stále tím krásným místem, kde necháš zastavit štěstí, myšlenky, krásu a prožitky, ke kterým, když se člověk vrátí, tak se znovu rozzáří. Ať se zde stále setkáváš se stejně naladěnými lidmi, jejichž "přítomnost" ti dělá radost.
    Katka ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kačenko moje duhová. A já vím,že ty víš...
      Přesně o takových dobrých duších, jako jsi ty tady píšu...
      Jsem šťastná, že díky blogu jsi mi zkřížila moji cestu a jdeš po všech mých cestách spolu se mnou právě ty...

      Vymazat

Děkuji moc za váš čas a chuť, přidat mi sem i pár řádků ...