motto: Žij okamžikem, protože ta chvíle kterou prožíváš, se už nikdy nedá zopakovat...

pondělí 31. prosince 2018

Všem ...


Ať všechny cesty v novém roce mají správný směr,

ať nikdy neztratíte víru, že jdete správně,

ať zdraví a šťastní najdete i bez šipek

 vždycky správný cíl ...



Děkuji ze ❤ vám všem,
 kteří pravidelně nebo nenáhodou jste sem letos zavítali,
se mnou se dívali a doprovázeli mě.
Vězte, že jste se mnou šli vždycky,
mnohokrát mi pomohli
a jen díky vám jsem často našla i já ten správný směr...
Díky, že jste byli a zůstáváte.

❤❤❤




16 komentářů:

  1. Hani, ať tvé nové cesty jsou bez výmolů a provází tě vždy tím správným směrem po celý nový rok 2019.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  2. Hani, přeji v novém roce nejen spoustu cest za úžasnými obrázky, ale i štěstí, zdraví a dobrou náladu.
    Vlasta

    OdpovědětVymazat
  3. Hezký Silvestr a v novém roce jen všechno dobré!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. blondýna31 prosince

    Tak já jsem letos zavítala poprvé a rozhodně nelituji.
    Do toho nacházejícího přeji cesty správným směrem, ale aby bylo vše vyvážené, je třeba i vybočit, neb je to lidské. Pevné zdraví, lásku, spokojenost !

    OdpovědětVymazat
  5. Krásného Silvestra Hani a ještě krásnější rok 2019, D.

    OdpovědětVymazat
  6. Správnou cestu vždy najdeme srdcem ♥ do roku 2019 přeji vše NEJ !! Iva

    OdpovědětVymazat
  7. Hani, hodně štěstí na všech Tvých cestách, po kterých jdu s Tebou moc ráda a těším se na další Tvé výlety.
    Do nového roku Ti přeji vše jen to nejlepší. D.

    OdpovědětVymazat
  8. Haničko, šťastný nový rok! ❤😊
    Petra

    OdpovědětVymazat
  9. Haničko, ať tě čeká šťastný rok!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  10. Milá Hanko, také přeji veselý Silvestr a šťastný nový rok :)

    OdpovědětVymazat
  11. Hanka ... Nech je pre teba nový rok 2019 plný zdravia, šťastia, lásky, radosti a pokojných chvíľ. L.

    OdpovědětVymazat
  12. Ať je rok 2019 přesně takový, jaký si přeješ!

    OdpovědětVymazat
  13. Milá Hanko, ráda jsem s Tebou v uplynulém roce putovala, ráda se s Tebou zastavila na krásných místech. V novém roce Ti přeji moc a moc zdraví, štěstí a pohody. Těším se s Tebou i v tomto roce na shledanou.
    Jindra

    OdpovědětVymazat
  14. S velkou radostí jsem se s Tebou vydávala na každičkou cestu... a na putování v novém roce se moooc těším.
    Moje milá Hani ať se ti všechna přání v novém roce splní. Ať je protkaný štěstím,zdravím a srdíčky.
    Z♥

    OdpovědětVymazat
  15. Haničko, do nového roku 2019 ti a všem tvým blízkým přeji jen to dobré.
    PS: Kompas pomůže ve správném najití směru...
    K.

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za váš čas a chuť, přidat mi sem i pár řádků ...