motto: Žij okamžikem, protože ta chvíle kterou prožíváš, se už nikdy nedá zopakovat...

neděle 25. června 2017

Skutečnost lepší než sen...

Tak přesně tohle jsem tento týden zažila...
No vážně, myslím, že jsem byla na místech, 
o kterých ani v časopisu nemají ani tušení...






Taky jste si vyšli někdy až blíž k nebi a jen vnímali tu krásu?
  




A skoro jste shora mohli ty zelené špičky pohladit?


Kdy jste si naposledy zkusili lehnout do trávy, poslouchat jen ticho
 a sledovali bílé chomáčky mraků nad hlavou ?


A taky jste už zapomněli, jak omamně voní fialové kouličky lučního jetele
a zní bzučí čmeláci?


Tohle všechno jsem zažila a vyzkoušela znovu,
pár stovek kilometrů od nás...
Takže můj sen z předešlého příspěvku se beze zbytku určitě splnil...


Už vím, že je zase jedno místo v té naší malé zemičce,
 kde bych určitě taky dokázala žít...



A navíc všechnu tuhle krásu
a ještě dalších asi šest set obrázků mám navždycky uloženu v chytré krabičce
a dalších asi milion v hlavě, už napořád...


Tak sem určitě ještě nějaká skvělá místa zase přidám,
vždyť vybrat jen pár z nich, je tak těžké a navíc-

22 komentářů:

  1. Hani, nádherné fotky. Prohlížela jsem si je několikrát. Čiší z toho ta pravá letní pohoda a klid. Hned bych si tam zajela. Karla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, bylo tam snově, přesně, jak píšu...
      Jsem ráda, že Šumava potěšila nejen mě.H.

      Vymazat
  2. Ještě že v té naší malé zemičce máme spoustu kopečků - jen si vybrat ,na které se chce vyšlápnout !! pěkné výletování přeji ♥ Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naštěstí jsme vybrali myslím to nej, kam se právě v těch místech vyšlápnout dalo...
      Určitě ještě ukážu. H.

      Vymazat
  3. Měla jsi krásný týden. Ze všech fotek to přímo sálá.Naše malá země má tolik krásných míst.
    Hezké letní dny přeji.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že jsem tu pohodu dostala i do těch obrázků.Taky se měj moc hezky. H.

      Vymazat
  4. Opravdu moc krásné.A letní louka je nádherná:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám moc velkou radost,že obrázky potěšily.Děkuji za návštěvu.H.

      Vymazat
  5. Hani, tvé fotky jsou mnohem hezčí, než z toho časopisu. Našla jsi nádherný kout naší země, na Šumavě je krásně všude. Fotky jsou strhující a úžasně se na ně kouká. Už po několikáté. Nádhera.
    Přeji skvělou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, děkuji, děkuji moc. Jsi hodná. Jsem ráda, že obrázky zaujaly a snad i potěšily, i když to není jako naživo :o).Měj se hezky. H.

      Vymazat
  6. Šumava nemá chybu. Strávili jsme tam několik dovolených a ty chvíle a krásná místa nám zůstanou v hlavě ... Tvé (jako vždy moc povedené) fotky mi je připomněly, takže díky.
    Hezký den, Hani

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, přesně - Šumava- nemá chybu...
      Ty obrazy budu mít nadlouho v hlavě, bylo tam vážně božsky.H.

      Vymazat
  7. Krásné fotky a poetická slova - dokonalý celek!
    Haničko, přeji hezký večer. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, děkuji moc, jsi hodná. Moc si vážím tvých slov. Mám radost, že jsem se trefila :o). H.

      Vymazat
  8. Prekrásne ... príroda, i fotky ... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se Šumava líbila. Mějte krásné letní dny. H.

      Vymazat
  9. Nádhera, v létě razíme na Šumavu na dovolenou, už se moc těším.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za návštěvu. Určitě se Vám bude líbit, tak krásná místa nemůžou určitě nikdy zklamat. Moc Vám to přeju. H.

      Vymazat
  10. Anonymní25 června

    Milá Haničko,já to říkám furt.."zemský ráj to napohled..ta naše krásná zemička"☺
    ..a Vámi foceno,slovem provázeno..KRÁSA!
    Z chaloupky mezi kopci srdíčkově zdraví Jana❤
    Krásné léto Hani!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, přesně tohle mě napadlo, když jsme tu zelenou krásu fotila... Máme tu nádherně a škoda, že si to mnohdy neumíme vychutnat a pořád se ženeme za tím málem, co tady nemáme... Krásné letní dny do chaloupky. H.

      Vymazat
  11. Hanko, vážně jsi zachytila čmeláka v letu?! To je překrásná fotka. Ostatně jako všechny ostatní. Šumava je moje srdcovka. Musela jsi v té čisté kráse prožít nádherné chvíle...
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano,přesně-čmelák v letu...chvíle ,okamžik,který se zachytí,nebo propásne...Bylo tam skvostně,vážně.H.

      Vymazat

Děkuji moc za váš čas a chuť, přidat mi sem i pár řádků ...