motto: Žij okamžikem, protože ta chvíle kterou prožíváš, se už nikdy nedá zopakovat...

pátek 14. června 2019

Pod červnovou oblohou...

Tenhle měsíc je prostě dokonalou reklamou
 na léto...


Takže pokud nejsem od rána do noci v práci,
obouvám boty toulavé i stálé
a vyrážím vstříc této dokonalé červnové kráse...


Tentokrát vás zvu na cestu mezi poli,
pod nebe modřejší než blankyt,
plné šlehačkových mraků,
co bývají jenom v takovýchto parných dnech...


Všude kolem zelené lány,
žhnoucí slunce nad hlavou
a to nebe...


Vydala jsem se ještě blíž té modré obloze
a vystoupala jen trošku výš.
Výhled byl skvělý,
přála bych vám to vidět naživo...



Všude kvetly zase šípkové růže
a vůně bezu mě provázela až k řece


a pak dál po lukách blízko lesa



a kolem rybníků, co by tady nikdo nehledal
a jejich hladina byla plná ryb,
které se snad snažily opalovat jako já na jejich břehu...



I když se mi nechtělo,
vydala jsem se pak zpět do civilizace,
jen se zastávkou na další polní cestě...


Snad jako závěrečný bonus,
se přede mnou objevilo tohle barevné divadlo
a stáda bílých beránků mě pak provázela až do ruchu města...



Tak léto, budiž pochváleno a užijme si ho,
ve slunci i dešti...


Lidé čekají celý týden na pátek,
celý rok na léto
a celý život na štěstí.
Je na čase nečekat...


24 komentářů:

  1. Hani,
    léto budiž pochváleno :-)
    A ten citát je dokonalý !
    Užívej těch vzácných chvilek, víkendu, dní teď a tady ❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, tobě přeji to stejné, jen samé dokonalé letní dny.

      Vymazat
  2. Milá Hani.. nečekám, užívám si každičký den, každičkou chvíli.A užila jsem si i tvoji modráskovou procházku.Moc Ti za ní děkuji a to nejkrásnější léto ti že srdíčka přeji.Z💙

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám radost, že jsi měla zase Zdeni,chuť se mnou jít.
      Měj se krásně, letně i ty.

      Vymazat
  3. Hani, krásná procházka - louky, mraky, potoky... krása, co si přát víc. A díky i za citát - má hlubokou pravdu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, moc děkuji za doprovod a milá slova.Hezké letní dny i k vám.

      Vymazat
  4. Krásná procházka, která pohladí duši!
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, jsem ráda, že se ti výlet líbil.Tak ať i další dny máš co nejhezčí.

      Vymazat
  5. Krásná procházka. Mě se v těch vedrech, která u nás panují nechce vytáhnout ani nos z domu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já počasí od určité doby neřeším...když prostě musím, tak musím...
      Děkuji moc za doprovod.Hezké dny i k vám.

      Vymazat
  6. Ten citát je naprosto přesný!
    Haničko, díky za něj, za fotky i tvá slova.
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko,jsem ráda, že se ti tady zase líbilo.Mej se moc fajn a zase se tady někdy stav ;).

      Vymazat
  7. Hani, to je zase nádhera. Obdivuji Tvé toulání, já mám nejvíce zážitků z cest. A o víkendu pak doháním, co v týdnu nestíhám. Ale letos jsem hodně polevila a občas ani o víkendu nestíhám. Povedly se Ti nádherné fotky, beránci jsou úžasní a srdce je dokonalé.
    Přeji Ti hodně krásných letních dnů. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, to já tobě nemůžu konkurovat...um jsou to vesměs divočiny bez kouska civilizace.
      Jsem moc ráda za tvá místa.
      Tak hlavně opatrně na cestách a každý den a stojí za to.

      Vymazat
  8. blondýna15 června

    Moje generálka vždy říkala, že čekám, až zahřmí. :-)
    Letos je vše bujné, krásné, vše optimálně roste, protože je teplo a vláha.
    .. a navíc všechny fotky jsou vyšperkované obláčky a obloha je jako ze žurnálu, je rozmanitá, veselá a hravá. Musím se přiznat, že mne to nesmírně baví, fotky mají děj, spád, je to prostě krása.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu, já taky všechno dělám v poslední minutě...ale možná to tak má být.
      Přesně jak píšeš, letos letí dny zase o něco víc rychleji, škoda to promeškat.
      Jsem moc ráda, že jsem potěšila i tebe.
      Měj se letně, skvěle.

      Vymazat
  9. Hezky se touláš....při tvém pracovním vytížení naprosto chápu.
    A ještě nám k tomu děláš super fotoreportáže a nás proto nebolí nohy:-))) ale zase nevidíme tu krásu na vlastní oči a necítíme tu vůni.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, Evi, kdo mě zná, chápe víc, než kdo jiný ;-).
      Už je to skoro droga, ale není nad lepší nabíječku energie.
      A naživo, je prostě nejvíc...
      Tak ať i tvoje dny jsou co nejhezčí.

      Vymazat
  10. Krásné fotky, Hanko. Procházky tam musí být úžasné. A ten citát je pravdivý... I když na ty pátky čekáme a těšíme se asi všichni :D Jinak máš pravdu, dny utíkají rychle, a měli bychom si užít každý z nich.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko, moc díky, za chuť jít se mnou tady u nás a milá slova.
      Člověk vážně nemá čekat...
      Mějte se hezky.

      Vymazat
  11. Haničko, krásná procházka s tebou a citát na závěr - je opravdu pravdivý.
    Krásné dny. IVA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivi, moc děkuji za doprovod.Jsem ráda, že jsi se mnou u nás šla.
      Hezké letní dny i k vám.

      Vymazat

Děkuji moc za váš čas a chuť, přidat mi sem i pár řádků ...