motto: Žij okamžikem, protože ta chvíle kterou prožíváš, se už nikdy nedá zopakovat...

neděle 2. června 2019

Na pomoc lesům ...


Dnes jinak...
Dostal se ke mně nenáhodně odkaz na tuhle, 
myslím, smysluplnou petici, 
pro změnu zákonů pro ochranu a zachování našich výjimečných lesů.





zdroj: www.zachranmelesy.cz

Vzhledem k tomu, 
že lesy miluji 
a za poslední rok je pro mě jejich rychlá a devastující změna nepřípustná...


Proto jsem se ráda zapojila.
Přidala svůj podpis pod tuto akci,
kdy je šance snad něco pozměnit, prosadit,
pokud se spojí zástup lidí,
kteří cítí a chtějí krásu našich výjimečných lesů zachovat i do dalších let...



Tak jestli Vám pár vypsaných údajů nedá moc práci
a třeba po přečtení pár bodů budete cítit stejně jako já,
že přesně tady prostě "musím",
tak prosím, udělejte krok pro dobrou věc,
pro nás pro všechny,
pro zachování nenahraditelného domova rostlin, živočichů
a oázy pro každého člověka...

Odkaz na stránku petice zde:

Zachraňme lesy

Děkuji ze ❤




6 komentářů:

  1. Hani, děkuji za informaci, o petici jsem nevěděla, ale ráda jsem si ji pročetla a podepsala. Máme les kousek za námi a rádi do něj chodíme. Ten náš je zatím celkem v pořádku, zato na Šumavě je to místy strašná podívaná a nejen tam. Snad se podaří něco změnit.
    Měj fajn týden. D.

    OdpovědětVymazat
  2. Hani-
    je moc dobře, že jsi petici zveřejnila- my už jsme jí podepsali nějak v minulém týdnu...mám spoustu známých a kamarádů "lesáků"a "hajných"...začíná to být boj- jak s kůrovcem- tak nějak vůbec...za humny máme obrovský komplex lesů- ale místy to je dost špatné- největší problém je tady kolem mně se soukromými lesy- nechávají šířit kůrovce zatím zcela beztrestně...Les miluju a neumím si život bez něj vůbec představit a pro jeho záchranu jsem schopná udělat cokoliv.
    Měj se hezky Hani! Jarka

    OdpovědětVymazat
  3. Haničko, děkuji za info. Hodně cestuji a i ze silnice je vidět, jak lesy v posledních letech dopadají. Jak teprve, když do nich zajdeme... Co nezničil kůrovec, ničí sucho... Vždyť bez lesů to nejde!!!!
    Měj hezké odpoledne, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. To je neuvěřitelné, já píšu tobě komentář a ty mi tam vyšvihneš svůj krásný.
    Připojím se, kde by lítali tak krásní ptáci, kde by vyrůstali kanci, co ke mně chodí, kudy by nakukovaly srnky, no přeci z lesa, potřebujeme se navzájem.

    OdpovědětVymazat
  5. Zajímavé...jdu na podporu:-)
    Les mám taky moc ráda.
    Eva

    OdpovědětVymazat
  6. Dobré duše, děkuji moc za podporu ;-).

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za váš čas a chuť, přidat mi sem i pár řádků ...