motto: Žij okamžikem, protože ta chvíle kterou prožíváš, se už nikdy nedá zopakovat...

úterý 18. září 2018

Na skok v lese ...

Tak už je to tady zase.
Jako každý podzim, lesy jsou krom hub plné lidí...


Vyskakující obrázky plných košů a obří praváci byly zřejmě příčinou,
že donedávna prázdné odbočky u lesů byly prázdné,
se přes noc staly parkovištěm...
Navzdory předpokladu,
že v lese bude lidí víc než praváků,
jsme aspoň na skok vyrazili taky...

Vzala jsem parťáka obrázkového,
abych si na památku odnesla aspoň lesní obrázky,
kdyby moje oči vypověděly službu a nezakopla jsem o žádného praváka...


Můj předpoklad se vyplnil, 
že možná to bude spíš o něčem jiném, než o plném kufru hub.
Už když jsme vstoupili do lesa a z dálky bylo slyšet- "Kde stééé? Máte něcooo?",
věděla jsem, že musím rychle někam hluboko, 
abych se aspoň trošku cítila jako v lesní oáze a ne zase jako v obchoďáku...



A les nezklamal, ten bez lidí,
bylo tam tak krásně...




Nakonec bylo všechno tak, jak jsem potřebovala,
sluníčko osvětlovalo ten nejhezčí koberec na světě,




obrovské smrky se zase dotýkaly nebe,




a i ty stromy, co už dávno nezdobí,
v tomhle předpisovém, zářijovém dni vypadaly úplně pohádkově...



Nakonec došlo i na ty praváky...


Sice jsme jich neměli nůše jako v televizi,
ale oni vlastně byli už jenom jako bonus.


Bonus obrazu jednoho lesa,
co stačilo vidět jen na skok ...


Dovolme přírodě, aby nás naučila klidu ...



16 komentářů:

  1. Do lesa chodím moc ráda. Houby nejím, ale sbíraní mě baví:)
    Krásné foto.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, tak to jsme na tom úplně stejně ;-).
      Hezké dny i tobě.

      Vymazat
  2. Lesy miluji. U nás máme demo verzi lesa. Takový krásný lesík podél Dyje. Včera jsme se jeli pouze projet na kole, ale nedalo nám to. To bylo nadělení. Za půl hodinky hromada hub. Dnes mi manžel koupil sušičku, abychom mohli znovu. Houby milujeme, tak musíme využít, že rostou skoro za humny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Demo verze lesa mě dostala :-).
      Někdy i kousek stačí...
      Tak ať vás to houbaření pořád těší.
      Krásné dny i k vám.

      Vymazat
  3. Hanka, kochám sa fotkami ... prostredie mne tak dobre známe ... a predsa vždy iné ... Lesy nám dokážu toľko toho dať ... Pozdravujem a prajem krásne, slnečné dni .... L: :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lauri,přesně jak píšeš, jsem tak moc vděčná, že jich mám ještě pořád dost na dosah...
      Tak užívej dokonalých dní i u vás.

      Vymazat
  4. Mne letos zřejmě houbařská sezóna mine. Místo v lesích okolo chalupy teď výletuju v horách Černé Hory. Houby jsou tu teda taky, ale do Prahy je tedy nepovezu, takže se jen kochám. Fotit je s trekovými holemi v ruce moc nestíhám ;-). Ale ráda jsem se s tebou prošla a podívala se na les i tvýma očima
    Hezké babí léto

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, tak mávám daleko za hranice a už se těším na zápisky a obrázky z cest.Tam já nikdy nebyla, ale vím, že je tam skvostně taky.
      A neboj, houby počkají i na vás na chalupě ;-).
      Tak krásnou dovolenou a spoustu skvělých zážitků.

      Vymazat
  5. Hani, my máme les tzv. za humny a Míra chodí každé ráno na pravidelné procházky s Terri, takže za poslední týden už máme tolik hub, že nevím, co s nimi. Zítra asi půjdou zavařit na kyselo. Teď je v lese opravdu nádherně, u nás jen pejskaři a houbaři v jednom. :o) Tobě se podařilo zachytit krásnou atmosféru lesa, některá místa vypadají jako od nás z lesa. :o) Moc hezké fotky.
    Přeji krásné dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši,je to krása, mít tuhle zelenou elektrárnu nadosah.
      Jsem za ní taky moc vděčná.
      Houby ráda sbírám, ale nejím. Naštěstí vděčné odběratele mám v rodičích, co umí z hub vytvořit kde co.
      Měj se krásně a ať vám les přináší jen radost ;-).

      Vymazat
  6. Les mám taky za humny, je v něm krásně, ale houby bohužel letos tady nejsou. Příčinou je velké sucho. Pršelo tady u nás na Trutnovsku opravdu zatím velmi málo, takže s houbami to letos nevidím OK. Manžel je houbař, takže letos ho les s košíkem v ruce asi mine.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, tady je taky sucho, ale asi rostou, jako všechno, tak nějak samo :o).
      Užívej ještě posledních krásných dní.

      Vymazat
  7. Krása. Koukám, že houby najedeme skoro na každém blogu. Ale proč se nepochlubit, že :) Moc hezké fotky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj. je to paráda, ty obrázky z lesa. Mějte se moc hezky i u vás na Šumavě.

      Vymazat
  8. No, musím říct, že se do podzimního lesa moc těším! Snad tam bude klid...
    Hani, měj hezké odpoledne! Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, tak snad už hub mají všichni dost, zbude teď na vás a všichni už budou doma...
      Držím palce.

      Vymazat

Děkuji moc za váš čas a chuť, přidat mi sem i pár řádků ...