motto: Žij okamžikem, protože ta chvíle kterou prožíváš, se už nikdy nedá zopakovat...

sobota 14. října 2017

Ohně žár a kytary tón ...

Mám to štěstí, že jen pár stovek metrů máme údolí,
kde je skvěle v každé roční době...
Prošla jsem tudy snad tisíckrát,
ale tenhle obraz cesty pokaždé jiný,
měnící se barvy podle roční doby,
mě nikdy v životě nepřestanou fascinovat...



Nekonečné lesy a potok, co lemuje jejich kraj...



Dnešní pohádkově slunečný den jsem si zvolila užít ale úplně jinak, ne v tichu a sama,
ale šla jsem nezvykle vstříc jedné výjimečné akci,
která se zde koná jen jednou za rok...


Moje i desítky dalších nohou vedly na místo,
kde se spoustu let schází vyznavači ticha lesa, táborových ohňů a tónů kytar...

 

Na místo trampské osady se stejným názvem jako potok, o který tu dnes šlo...




Každoročně v tuto dobu se zde Bobrava zamyká a tohle místo až do jara zase utichne,
aby zase zjara stejný klíč pomyslně vodu otevřel...



Dnešní den na tohle místo přilákal spoustu stejně naladěných lidiček,
které spojuje tohle místo i to, co mají rádi už desítky let...




Všichni posedět kolem ohně, co měnil svůj obraz každou minutou...






Zahrát, nebo zazpívat, zaposlouchat se do tónů až dvanácti kytar...



A k tomu něco dobrého třeba pojíst...


 


Bylo fajn v tomhle slunečném dni pobýt s lidmi,
kteří se mnozí vůbec neznají, ale srdečné "ahoj" stejně nakonec všechny spojí...


Je úžasné, že v dnešní uspěchané době jsou ještě tyhle skupiny lidí, které mají rádi stejné věci,
dokážou se pobavit, užít si společně den a vlastně vůbec nic neřešit...


Pro někoho možná podivíni, pro mě jsou ale vzorem toho,
jak i celé generace rodin můžou mít rádi spoustu let stejné věci, vyznávat stejné hodnoty...
Že je možné ještě i v dnešní době, předávat třeba lásku k přírodě, muzice, 
ale i obyčejnému posezení na čerstvém vzduchu jen s vůní odhořívající pryskyřice...


Skvěle bylo, den jako pohádka,
slunce, co mě provázelo nad hlavou
 a nechalo mi i hřejivý pocit ze skvělého dne i tam někde uvnitř ...




10 komentářů:

  1. Koukám, že máme rády stejné věci, miluji společnost lidí, kteří se umí vydat do lesů, pobýt tam s kamarády, zazpívat si a pak jen tak být. Kdybych to nemilovala, nemohla bych si vzít za muže trampa - trampského řezbáře, který pro tyhle lidičky tvoří totemy. Krásné fotky děkuju. :-D Zeptám se muže zda tuto osadu nezná :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Aničko, děkuji moc za hezké řádky.Máš moc šikovného muže a musí být moc fajn,tihle lidi neumí být ani jiní.
      Užívejte společně věcí, co vás spojují.To je nakonec v životě dvou to nejdůležitější.H.

      Vymazat
  2. Ano, ještě že takovéto akce stále jsou. Měla jsi skvělý den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani přesně, tenhle den jsem měla zase za odměnu.
      Hezké sluníčkové dny i k vám.H.

      Vymazat
  3. Hani, musel to být krásný den! Když jsi psala, jak je úžasné si užít den a nic neřešit, mluvila jsi mi z duše. Po starostech, které člověk za celý týden má, si rád užije okamžiky, kdy může prostě jen být. K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Karlo,přesně ;).Každé tvé slovo podepisuji.Tak ať i ty všední dny stojí za to.H.

      Vymazat
  4. Musela tam být úžasná atmosféra. Nadšení, které Tvých slov plyne a fotky jsou toho důkazem.
    Měj více takových dnů.
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak,byla to skvělá akce a opět v pravý čas i když po letech...
      Děkuji moc za návštěvu.Taky se měj mochezky.H.

      Vymazat
  5. Takový den dovede oblažit tělo i duši, naprosto chápu!
    Haničko, měj se moc hezky, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko,prostě den jak korálek ;).
      Taky užívej ještě sluníčkových dnů.H.

      Vymazat

Děkuji moc za váš čas a chuť, přidat mi sem i pár řádků ...