motto: Žij okamžikem, protože ta chvíle kterou prožíváš, se už nikdy nedá zopakovat...

pondělí 17. července 2017

Valašské toulání ...

Tak jsme se zase po pár měsících vrátili na valašské paseky...
Máme to štěstí, že můžeme díky rodině jezdit na tyhle místa celkem pravidelně.
A pokaždé obdivovat místa, kde se skoro zastavil čas,
jde žít v klidu, pohodě, v sepětí s přírodou a všechno je nějak pomalejší...


Tráva je tu taky možná zelenější a i ty kytky vzácnější a asi i barevnější...


  

A nakonec i ten Radhošť je na dosah...


My jsme se ale vydali po mnoha letech zkontrolovat pískovcové skály Medůvka,
kousek od Valašského Meziříčí, na Velkých Lhotách...

  
  


Skály, které by tu málokdo hledal, ale nejsou o nic horší než třeba ty Prachovské..
Co do obtížnosti jsou jejich stěny dokonce jedny z nejtěžších na sportovní lezení na Moravě.
My jsme nezdolávali žádné skoby ani lana, ale jen ty schůdné plošiny, 
které zdolají i "nelezci " jako my včetně dětiček a vyhřívali jsme se jako permoníci...




Cestou jsem ještě zkontrolovala chalupu. která se mi vryla už dávno do paměti...
Je pro mě snová, hlavně na snovém místě...


V naprosté samotě, daleko široko, kam oko dohlédne, jen nekonečné louky, lesy a kopce...


 


Cestou jsme i faunu zkontrolovali a zjistili, že ty naše kravičky jsou určitě hezčí,
 než ty profláklé fialové rakouské Milky...





Taky jsme se podívali nakonec na Valmez shora a zdálky z výšky ptačí...


Krásně tu mají a když jsme se potěšili, kopcům i všemu jsme tady na čas zamávali...
Jsme vděční zase za další skvělý víkend s rodinou, co ji do těchto kopečků osud zavál...
A i když se vidíme jen párkrát za rok,
víme všichni, že i když nás dělí skoro dvě stě kilometrů,
žádná vzdálenost není dost velká, aby se fajn lidi zase nemohli sejít zase a zase, 
kdykoliv a bylo jim spolu obyčejně fajně :o)...




18 komentářů:

  1. Je to krásný kraj. Přiblížila jsi ho svými fotkami nádherně. Že to byl víkend, který jste si užili všichni dohromady, je zcela jasné.
    Hezké i další letní dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani,děkuji za nahlédnutí,k vám taky pohodové letní dny.H.

      Vymazat
    2. Překrásné místo navštěvuješ Hanko. Skály mám moc ráda, ale jen když se na ně můžu dívat zespodu:-).
      Užívej léto
      Henrieta

      Vymazat
    3. Je to vážně dar,mít možnost se sem vracet zas a znova...
      Děkuji za další návštěvu.H.

      Vymazat
  2. Hani, to je nádhera. Jedna fotka hezčí, než druhá. Je skvělé, mít část rodiny na takto kouzelných místech, to pak ta setkání jsou o to úžasnější.
    Krásné léto přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši,jsem ráda,že i tobě jsem mohla ukázat tyhle moje "srdcovky".I tvoje letní dny ať jsou co nejhezčí.H.

      Vymazat
  3. Díky za fotovýlet do kraje, který moc (skoro vůbec) neznám. Snad někdy i tam nějaký výlet naplánujeme a taky si ty valašské paseky prochodíme.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Valašské paseky určitě stojí za to,prochodit je a pobejt.Tak třeba příště ;).H.

      Vymazat
  4. Moc krásné, Haničko! Nedávno jsme projížděli a měli jsme takovou chuť zastavit se a pobýt...
    Měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak třeba příště...Ten kraj taky stojí za to zastavit a poznat jej blíž.H.

      Vymazat
  5. pro nás úplně neznámý kraj,tajemný, úžasný. Díky za fotky a za průvodcovství. Pavel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda,že moje obrázky potěšily další lidičky.Mějte se tam v Čechách fajn a děkuji moc za návštěvu.H.

      Vymazat
  6. Haničko, potěšila jsem oko krásnými fotkami i duši tvým povídáním. Na Radhošti jsem byla a moc ráda bych se vrátila. Krásné léto Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iv, děkuji moc za návštěvu a ještě víc za moc milý komentář.Jsem ráda, že Valašsko má další spřízněnou duši.
      Krásné léto. H.

      Vymazat
  7. Hani, na Lhotách to mám taky moc ráda. Když jsem bydlela ve Valmezu, jezdívala jsem se tam uklidnit k oboře s koňmi. Vždycky jsem jim koupila pytlík mrkve a než ho zbaštili, bylo mi hned líp. K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé,jak je ten svět malý :).Jsem ráda,že jsem ti těmi obrázky zase vrátila vzpomínky.H.

      Vymazat
  8. Nádherná krajina. U nás je fakt krásně. Diky za připomenutí a krásné foto. Přeji hodně slunečních dní. Eva

    P. S. Hotel se jmenoval Blue bay resort ( 2 roky starý )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj,je u nás krásně a navíc úplně jinak všude ve světě ;)
      A hotel jsem se trefila,vždyť už druhý rok ho v práci nabízím;).
      Věřím,že to byla pecka.H.

      Vymazat

Děkuji moc za váš čas a chuť, přidat mi sem i pár řádků ...