motto: Žij okamžikem, protože ta chvíle kterou prožíváš, se už nikdy nedá zopakovat...

neděle 17. ledna 2016

Tam, kde se vrací vzpomínky...

Určitě každý z nás má místo, kde se nám vrací vzpomínky, na dětství, na školní léta, na první lásky...
Stejně i já jsem dnes zašla na místo, kde jsem se vrátila v čase... na místo, které je spojeno
s prázdninami, s mým dětstvím...







Je tam ticho a klid, jen vítr ve větvích stromů
 a slyšet je jen šumění řeky...
Můj milovaný "Ketkovák", údolí řeky Oslavy...

 

 












Kéž by tak nikdy nezmizela místa, 
kam  je možno zajít kdykoliv
a vědět, že i když se spousta věcí
v životě změní a hodně vody
v řece uteče, tak možnost vrátit se
v čase, ve vzpomínkách, 
je jedna z věcí, kterou nám nikdo, nikdy, nemůže vzít ....



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji moc za váš čas a chuť, přidat mi sem i pár řádků ...