motto: Žij okamžikem, protože ta chvíle kterou prožíváš, se už nikdy nedá zopakovat...

pondělí 11. ledna 2016

Odstrojit, neodstrojit?


Tak už je to tady zase...Mám s tím každoročně problém, že s by nám to u nás měl stromeček zdobit správně jen tak krátce. Připadá mi po něm pak moc prázdno...





Celý rok se těšíme, na nejkrásnější svátky a pak šup a je zas leden.
Máte taky pocit, že to hezké, utíká tak nějak víc rychle?
Nepatříme k rodinám, kde mají nazdobeno třeba už i  začátkem adventu, říkám, že to už pak můžeme  mít jak v supermarketech, když stromečky vystřídají bazénový výprodej :-).
Jsem asi stará škola, zdobíme až na Štědrý den, proto mi to asi tak moc uteče a mám pak problém, vzdát se té krásy včas ;-).
A navíc, letos je myslím náš stromeček jeden z nej, co jsme kdy měli.





Je z české "stromečkové" školky a je vážně obřík ;-).
Vím, že je to proti tradicím, ale už je mi jasné, že to asi u nás dopadne jako vždycky, bude tedy
s námi asi až do konce ledna :-).
Už jen proto, že mi dnes přišlo líto těchto, kteří chvíli potěšili a už pryč s nimi...





A tak se aspoň malinko snažím, aby to u nás vypadalo pořád "zimně", nazdobeně, aby nám pak
 po stromečku nebylo tak smutno... :o)



A jak to máte doma vy?




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji moc za váš čas a chuť, přidat mi sem i pár řádků ...