motto: Žij okamžikem, protože ta chvíle kterou prožíváš, se už nikdy nedá zopakovat...

sobota 4. července 2020

Léto, budiž pochváleno...

Jediná jistota letošního roku,
že čas nám odměřuje všem stejně a letí neskutečnou rychlostí...
Nestíhám psát, ač volna mám podle mého okolí relativně dost,
ale jen já vím, jaká je pravda...
 Když se ohlédnu, mrzí mě,
že letošní rok tady nebude zaznamenám tak, jak jsem byla zvyklá,
ale na některý čas je dobře zapomenout
a na některý si člověk vzpomene i za pár let,
i když budou chybět moje vzpomínky tady...

Stíhám jen fotit a to vážně hodně,
určitě víc, než kdy jindy,
takže dneska si sem dám aspoň pár "bliků" z prvního prázdninového dne,
abych zahájila léto tak, jak to mám ráda
a tam, kde jsem teď nejčastěji...



Tady na začátku lesa, 
jen kousek od domu,
tenhle výhled je skvělý v každé roční době,
tenhle obrázek,
co mě neomrzí nikdy.







Tak schválně, co se vám vybaví, kromě koupání a slunce,
když se řekne léto?
Mě modrá obloha, bílé kopce šlehačkových mraků
a taky nekonečné lány zrajícího obilí, jen občas nějaký mák a heřmánkovec...




Kdy jste se naposledy zastavili a vnímali,
že i "obyčejné" klasy můžou být ve slunci tak dokonalé...





A když si dřepnete a necháte se těmi pichlavými stožáry obklopit,
může se vám stát, že uvidíte to,
co má být možná skryto,
nebo na dosah jen pro ty,
co se dívají trošku jinak...



Tak jako já a vy, no koukněte,
vážně, ano, jsou tam a ne jedno,
nečekaně pár růžových srdcí pro mě, pro vás, teď,
aby překvapily, aby potěšily...



Tak se ještě pojďte posadit,
v tomhle jedinečném letním kině,
kde jsem měla místo v prví řadě
a zkuste jenom vnímat slunce, teplo a dokonalý obraz před námi...



Chtěla jsem se potěšit přímo tady,
ale nebyla bych to já,
abych si kousek té letní krásy nedonesla s sebou
a nevytvořila během chvíle vzpomínku na začátek prázdnin,
na výjimečné léto jednoho výjimečného roku...

 



 Mějte se krásně v tomto letním čase,
ať budete kdekoliv.
Ať vám čas běží přesně tak jak chcete,
vnímejte všechny znamení na cestě
a na hezké chvíle které vás na ní potkají,
 ať máte vždycky dostatek času...



Mnoho lidí zmešká malé radosti,
protože marně čeká na velké štěstí.
Takže nečekejte a žijte teď a tady...





12 komentářů:

  1. Vynasnažím se vzít si z tebe příklad. Hezké prázdniny. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, tam ať se každý další den vydaří. Měj se moc fajn.

      Vymazat
  2. Hani, krásné léto i tobě. Pro mne je léto hlavně ta vysoká modrá obloha s bílými mraky, hladina rybníka, ve kterém se to nebe s mraky odráží, večery, kdy se utiší vítr a sluníčko už svítí jen příjemně.
    Ta kytice je krásně letní a slova na konci článku hluboce pravdivá.
    Přeju ti krásné léto přesně podle tvých představ nebo ještě o kousek lepší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, tak ať přesně takové léto co más nejraději letos zažiješ. Ať je slunce dost i modrého nebe co se odráží třeba v rybníku. Opatruj se.

      Vymazat
  3. Haničko, jsem letní člověk, miluji léto! Děkuji za krásné fotky a chválím úžasné kytice, co si vytvořila.
    Přeji krásné dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, tak si to nejmilejší období dosyta užij. Ať kazdy den stojí za to.

      Vymazat
  4. Ano, léto budiž pochváleno. Užij si ho !
    Pohodové dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, taky tobě krasné a pohodové letní dny. Méj se hezky každý den.

      Vymazat
  5. Haničko, léto jak má být a v tvém pojetí mám také takové léto ráda. Kytice jsou úžasné. Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivi, jsem ráda, ze ses taky potěsila u nás. Užívej kazdý letní den i ty.

      Vymazat
  6. Přeji krásné léto plné sluníčka, toulání a samých pozitivních zpráv.
    A ta kytice???? Nemám slov...nádhera:-)
    Papa a opatruj se. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, děkuji, jsi zlatá. Taky tobě přeji pohodové prázdniny. Mějte se všichni moc fajn.

      Vymazat

Děkuji moc za váš čas a chuť, přidat mi sem i pár řádků ...