motto: Žij okamžikem, protože ta chvíle kterou prožíváš, se už nikdy nedá zopakovat...

sobota 12. října 2019

Toulavková premiéra ...

Z dokonalých letních dní jsem proplula zářím
  a na stejné vlně volně vplula do října.
Duši toulavou mám pořád stejnou
a hlavu plnou tras...
Nových, i těch, co jsem šla už víckrát.
Ale žádná cesta není vlastně nikdy stejná,
ani ta venku, ani ta v životě,
takže i když se na ni vydávám s tím, že ji znám,
vždycky, vždycky je jiná,
přesně jako ta před týdnem.

Jednoho, už mrazivého rána, jsem se vydala na cestu prošlápnutou,
ale přesto mě čekala jistota jedné premiéry-
 vzala jsem na výlet poprvé svoje Toulavky funglové ...


Šla jsem na jistotu,
musela jsem jim ukázat samo sebou to,
co mám nejraději,
a co je se mnou bude čekat asi skoro pokaždé...


Vydaly jsme se tedy společně,
na cestu nad řekou,
až ke splavu,
kde pěna byla skoro jako mořská,
ale dokonale zpívat, aspoň pro mě, takhle umí jenom splav na mojí řece...




To ticho...





Jen šumění věčně spěchající řeky
a poslední štěbetání ptáků nad hlavou 
a já...


Lesy, i velcí strážci kolem řeky, se už i tady pomalu převlékají do podzimních barev.



Slunce zase pomáhalo,
takže ve spojení s modrou oblohou,
jsem si vyšlapovala spokojená cestou známou,
ale zase premiérovou...



Od vody se mi moc nechtělo,
ale věděla jsem, že mě čeká ještě barvící se cesta nad řekou




A taky trochu skal a něco málo jehličí...


a taky cesty v polích,
které byly taky dokonalou reklamou na podzimní toulání...



Myslím si, že moje premiéra s Toulavkami na nohou,
nemohla zase vyjít líp.
Navíc po zjištění v cíli,
že stav mých nohou byl totožný s tím, jako když jsem ráno vycházela,
bylo tím nejlepším podzimním dárkem pro mě a vlastně nadlouho...


Mám tak nové parťačky,
díky nim teď vím, že další moje cesty budou ještě pohodlnější
a zároveň jsem si jistá, že i když trasy nebudou nové,
tak nikdy nebudou stejné jako dřív...
Věřím, že mě povedou jenom tak,
abych žádné cesty nelitovala 
a vždycky si z ní přinesla jenom fajnový pocit výjimečnosti...
To stejné přeji ze ❤ samozřejmě i vám, 
protože jen na nás záleží, jakou cestu zvolíme...


Existují dva způsoby, jak žít život.
Ten první je myslet si, že nic není zázrak.
Ten druhý je věřit tomu, že všechno v našem životě zázrakem je ...



16 komentářů:

  1. Krásná podzimní atmosféra 🍃🍂🌿🍁
    Přeju prima víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za doprovod.
      Fajn další týden i k vám.

      Vymazat
  2. Hani, premiéra s toulavkami se ti podle fotek opravdu. Babí léto je na toulání snad ta nejlepší doba.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj.bylo to fajn, lepší premiéra ani být nemohla. Ale asi není lepší nebo horší období, je jen asi líp a hůř zvolené oblečení nebo obutí.;).

      Vymazat
  3. Nádhera, Haničko!
    Musím říct, že mi chybí hlavně ta samota a ticho. Týden byl hodně rušný, tak snad dnes...
    Měj krásnou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, no a právě proto já prchám do samoty...Těchto rušných dní mám jako pracovních směn v kalendáři- takže pro mě už nutnost...
      Snad jsi načerpala energii v tomto krásném víkendu.

      Vymazat
  4. V poslední fotce je všechno, co patří k podzimu, k podzimní atmosféře.
    Chodit v pohodlných botách je dar, když tomu tak není, je to spíše očistec.
    Krásný podzim na vlně čerpání potřebné energie a hlavně ...sosat ze sluníčka :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simi, každé tvoje slovo bych odepsala. Není nad pohodlné boty a slunce nad hlavou ;-).
      Tak ať i tvoje dny jsou co nejpohodovější.

      Vymazat
  5. Moc ráda se s Tebou toulám, takže dnes zase fajn !!!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, mám velkou radost.Moc ráda jsem tě zase vzala s sebou.
      A zase přijdi příště, už mám zase plnější foťák a hlavu plnou krásných míst...

      Vymazat
  6. Hani, mít super boty na výlety je skvělá věc. Poslední mé toulání bylo na vysokých podpatcích, netušila jsem, kam až se vydám a to teda nic, moc. Nohy mne bolely celou noc, až jsem si musela vzít prášek na bolest.
    Jinak fotky z Tvé "toulavé" jsou nádherné, užívám si procházku hlavně kolem vody a splavu. Tam muselo být krásně.
    Přeji fajn týden. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, už jsem se dívala, kde sis to jako modelína vyšlapovala :-). Jj.my jsme blázni, viď?
      Ale nad tyhle zážitky s foťakem prostě není...Tak ať máš zase spoustu krásných míst a fotek v dalším týdnu.

      Vymazat
  7. Tak ať ti Hani dobře slouží :-)......přeji hodně takových krásných výletů. Jsem ráda, že se mám díky tobě na co dívat.
    Hezký týden. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, moc děkuji.Budu ráda, když budeš mít chuť se mnou jít.
      Měj se moc fajn.

      Vymazat
  8. "Tak to je, táto, dost, že jsi nás vyvezl!" Konečně se toulavky dostaly do světla reflektorů a zazářily na cestách!
    Ať to v nich hezky šlape a je vám spolu skvěle!
    Fotečky radost pohledět!
    Prima dny
    K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj.trvalo to, ale tahle premiéra byla určitě nezapomenutelná...
      Taky se měj skvěle.

      Vymazat

Děkuji moc za váš čas a chuť, přidat mi sem i pár řádků ...