motto: Žij okamžikem, protože ta chvíle kterou prožíváš, se už nikdy nedá zopakovat...

sobota 17. března 2018

Proti proudu ...

Můj poslední výlet byl zase k vodě...
Zase k řece, zase stezkou, kde jsem šla už mockrát,
kde až bude teplo, bude spousta lidí,
co se prohánějí na kolech a bruslích...


Tentokrát jsme tam byli skoro sami,
šli jsme proti proudu, já pořád ještě tempem šnečím...


Proti proudu řeky a vypadalo to, 
že i proti proudu času a ročního období...



Vyhlíželi jsme jaro,
aspoň malý náznak tepla, slunečnějších dní,
ale všechno spalo...


Jen v řece jediný náznak zelené, svěží,
malý kousek trávy, co odolává počasí a mrazivé vodě...


Ani ptáci neměli chuť vzdorovat předpovědím,
všude bylo ticho,
ale jednoho krasavce jsem nakonec stejně zase ulovila...


I když nebylo zrovna jarně a mrazivý vítr místy štípal do tváře,
stejně tam bylo krásně...


Proud řeky, co teče bez ohledu na počasí,
každou sekundou mění obraz v jiný,
takový, co se nikdy nevrátí...



Snad příště mi pomůže i sluníčko
a obrázky budou veselejší a jaru blíž ...


Příroda je proti nám ve výhodě, může existovat i bez nás ...




16 komentářů:

  1. Řeka je asi věčnou inspirací, tím, jak je stále stejná a pokaždé jiná! Je to velká síla, věřím, že sis jí trochu přinesla domů, Haničko!
    Přeji krásnou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tekoucí vodu miluju, asi víc ještě než moře...bylo tam skvěle.

      Vymazat
  2. Hani, krásná procházka. Miluji ty kolem vody a skal, dodávají mi energii. Věřím, že i Ty jsi čerpala, co to šlo. Obrázky jsou nádherné.
    Přeji příjemný víkend. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj.moc mi ta procházka pomohla.Mě poslední dobou stačí vážně jen málo ;-)...
      Taky se měj hezky.

      Vymazat
  3. Krásná procházka. Řeka prostě umí čarovat v každém ročním období.Pohled na vodu, která plyne, klokotá, jiskří.... to člověka nabije.
    Hezký víkend, Hani!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, mám radost, že to vidíme obě stejně...
      Měj se moc hezky.

      Vymazat
  4. Hani, i v horším počasí taková procházka dokáže neskutečně povzbudit, vid? Příroda je prostě mocná a kouzelná. A tvé fotky taky :)
    Měj se moc hezky. Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Petro, děkuji moc za milá slova.Jsem ráda, že jsi zase se mnou šla...
      Ať i další dny jsou fajn.

      Vymazat
  5. Dobře čerpáš novou energii Hani, voda jí má na rozdávání. Nevadí, že krokem pomalým, důležité je, že jsi v místech, které máš ráda.
    Opatruj se.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čerpání z čeho to jen jde...
      Zatím mi to vychází a přírodní elektrárna nezklame...
      Ať i tvoje další dny jsou co nejhezčí.

      Vymazat
  6. Krásné fotky (ty ani jiné neumíš ;-)). Vodu v krajině mám moc ráda - halvně tekoucí, ale i rybníčky a jezírka.
    Hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni,děkuji.Za milá slova,doprovod a vůbec, že se vracíš...

      Vymazat
  7. Jaro vyhlížím téměř zoufale, stále v nedohlednu. Ale pobyt u vody je velmi uklidňující za každého počasí. Jen tak koukat do proudu vody a nemyslet vůbec na nic, to mám moc ráda.
    Krásný víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však ononibto jaro přijde, až je přestaneme tak moc vyhlížet...
      Všechno má svůj čas a navíc i tohle opožděné jaro je přece taky výjimečné...

      Vymazat
  8. Milá Hani ani nevíš jak moc ráda se s Tebou procházím.
    Nádherné záběry a úžasné fotky..Moc děkuji za chvíli s Tebou.
    Krásnou neděli ti přeji a neboj jaro už klepe na vrátka 😉.. Z ❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Zdeničko, jsi moc hodná, že jsi zase šla a já moc ráda šla s tebou...
      Tyhle místa mám moc ráda a je tam fajn, i když není ještě jaro. Měj se taky moc hezky.

      Vymazat

Děkuji moc za váš čas a chuť, přidat mi sem i pár řádků ...