motto: Žij okamžikem, protože ta chvíle kterou prožíváš, se už nikdy nedá zopakovat...

sobota 24. září 2016

Večerní šípkování ...


Když se tak dívám na většinu mých oblíbených "čtecích " blogů,
tak tyto dny jsou ve znamení červených vitamínů skoro všude...


Já se vydala dneska taky do polí,
jen sama navečer, nasbírat tu rudou krásu na čaj,
ale hlavně jsem měla v hlavě plán, 
jak nechat do bytu vklouznout podzim...


Tak v zapadajícím slunci v zádech jsem se pokochala tichem,
modro-růžovou oblohou a zavzpomínala zase na časy dávno minulé...


Kdy sehnat šípkový keř obsypaný šípky, bylo skoro nemožné,
neb každé dítě školou povinné,
nepovinně-povinně nosilo tašky plné těchto červených plodů každé září do školy.
Přemýšlela jsem, jestli nás k tomu někdo nutil...
Nevím, myslím, že hlavní bylo zasoutěžit si o to, kdo víc vždycky v pondělí donesl...

Ted už to vidím i tak, že to byla i skvělá možnost,
jak nedělní rodinný výlet spojit navíc s něčím smysluplným
a hlavně být celá rodina konečně venku a spolu...



Tak jsem si ten dokonalý nebeský pohled nesla s sebou domů
a vytvořila si padající podzim i u nás na chodbě ...




Tak kdo ještě nemáte tyto podzimní poklady,
zítra se vydejte a ideálně s těmi,
které máte doma...
Protože není nad to, když jakýkoliv zážitek můžete s někým sdílet,
i když to má být i tak obyčejná věc, 
jako třeba pohled na červené keře v zapadajícím slunci,
nebo nebe plné osvětlených mraků... 




4 komentáře:

  1. Hani, Tvůj "padající" podzim je krásný..a měly jsme to stejné, také jsem včera brouzdala po terasách a fotila tu červenou nádheru v zapadajícím sluníčku...
    je to opravdu nádhera - ten šípkový čas!
    Také jsem si nasbírala- moje ruce- ouvej...:o))
    Měj se moc hezky a přeji spoustu takových krásných večerů. Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jarko, děkuji moc za další návštěvu a ještě víc za milý komentář. Je fajn, že ty letně-podzimní dny přinesly tolik krásy nám všem.Ať jsou fajn ještě co nejdelší dobu...H.

      Vymazat
  2. Krásné fotky z babího léta :)

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Stáni,děkuji moc,jsem ráda,že potěšily i další fajn duše ;-).H

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za váš čas a chuť, přidat mi sem i pár řádků ...