motto: Žij okamžikem, protože ta chvíle kterou prožíváš, se už nikdy nedá zopakovat...

úterý 13. září 2016

Brno z výšky ...

Poslední dobou objevuji nová místa, 
která jsou blízko, ale nikdy jsem tam nebyla, nebo mě nenapadlo tam nikdy zajít.
Stejně tomu je třeba s Brnem...
Roky sem jezdím za prací, ale spíš odsud prchám, než abych si jej prohlížela.
Před pár dny, stejně jako zjara, jsem ale udělala výjimku a zašli jsme si do míst,
která jsou v každém brněnském turistickém průvodci na prvním místě
- prošli jsme se na Špilberku.








Ještěže svítilo sluníčko, protože přece jenom silné zdi vyhlášeného vězení
na mě působily malinko depresivně...







Všechno ale zachránilo slunce a úžasný výhled na město z ptačí perspektivy...









Někdy stačí tak málo, abychom známé věci viděli jinak ...


4 komentáře:

  1. Hani, moc hezké fotky a vypadá to i na pěkné odpoledne. Sluníčko dělá zázraky vždycky. Nikdy jsem tam nebyla, dík za zprostředkování :-) Hezký den D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Danko,jsem ráda,že jsem tě svou brněnskou procházkou potěšila.Další sluníčkové dny přeju.H.

      Vymazat
  2. Znám (teda spíš vlastně neznám) Brno jen z průjezdu po dálnici, takže jsem ráda nakoukla jinam. My takhle v létě "objevovaly" s mámou Vyšehrad, kam to máme ani ne půl hoďky metrem, ale už jsme tam strašně dlouho nebyly... (pokud se chceš kouknout, tak mám taky pár fotek na blogu)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Stáni,děkuji za další návštěvu u mě na Moravě ;-)a já na oplátku jsem se opět prošla po Vyšehradě.Děkujuuu.H

      Vymazat

Děkuji moc za váš čas a chuť, přidat mi sem i pár řádků ...