motto: Žij okamžikem, protože ta chvíle kterou prožíváš, se už nikdy nedá zopakovat...

pátek 26. února 2016

Čekání

na jaro si nejlíp vychutnám, 
když můžu jen sama v tichu zaběhnout do lesa
 a tam načerpat další sílu pro život v "lidském cvrkotu".


Protože jsem denně v práci obklopena velikou spoustou lidí, 
tak možnost být jen sama v tichu, je pro mě tím nejlepším načerpání energie, kterou znám.


Naštěstí bydlíme tam, kde do lesa a daleko od lidí máme pár minut.
Takže jak můžu- zdrhám :-).



Pokud zrovna nevychází počasí, nebo klasicky jako většina-nestíhám,
energii mi spolehlivě dodá něco vytvořit rukama,
ideálně za málo peněz- spousta muziky ;-).
Mám ráda jakékoliv ruční práce, ale nejvíc- cokoliv aranžovat, zvelebovat,
 pokud možno v co nejpřirozenější formě.
Miluju kytky, ale nerada je trhám, protože nejlépe jim to myslím sluší v přírodě, 
proto tvořím nejvíc vazby, co nevadnou...
Tak vyhlížím jaro a přivolávám je i na vchodových dveřích.



Nebo v kuchyni, kde jako správná mamina, řádím nejvíc ;-) .



Tak ať už to jaro přijde teď, nebo až za pár dní, tak já už se těším,
tak jako ty včelky v únoru ;-).




4 komentáře:

  1. Hani, přesně moje nota. Věneček máš nádherný, já se chystám také na zdobení již do jarní nálady. Ať si zima řádí ještě jak chce :o)).
    Měj se hezky.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  2. Jj.štěstí přeje připraveným ;-),tak at se dílo podaří.Krásné dny a děkuji Alenko.

    OdpovědětVymazat
  3. Krasne chystanie na jarne sviatky, venček aj ikebanka mile tvorenie. Inak do lesa chodim veeeľmi rada aj ja ale v spoločnosti niekoho, sama nerada. A kvety presne ako pišeš mam radšej v prirode. Maj sa krasne a pekne dni prajem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Mery, děkuji moc za milý komentář. Také tobě krásné dny, nejen ty jarní...H.

      Vymazat

Děkuji moc za váš čas, přidat mi pár řádků ...