motto: Žij okamžikem, protože ta chvíle kterou prožíváš, se už nikdy nedá zopakovat...

pátek 31. prosince 2021

Čas se otočit...

Dnes, poslední den v roce,
se stejně jako většina otáčím za uplynulým rokem...
Nechci ale příliš bilancovat,
nechci ani moc vzpomínat,
ani se vracet do minulosti.
Chtěla bych si tady právě dnes, 
nechat po pár měsících hlavně zase vzpomínku 
a zároveň vás všechny pozdravit.
Vás, kteří jste na mě nezapomněli a vraceli se sem,
ať už z jakéhokoliv důvodu i v době,
kdy jsem přestala psát...
Vezmu vás dneska alespoň na chvíli tam,
kde otočení, ať už jakýmkoliv směrem napadne asi každého...
Poslední den v roce,
vrátím se s vámi totiž zase po roce na blízký Točník...



Nabízím vám pár obrázků,
které není asi potřeba moc popisovat,
někdy se stačí jenom dívat,
občas jen obyčejné věci pohladit
a výjimečné věci do sebe nasát.




Potom o to více máte možnost se zamyslet,
hlavně procítit ten obyčejný pocit vděčnosti,
třeba za to, že jsme,
teď a tady společně,
 i když o rok starší,
ale i bohatší o životní lekce a zkušenosti...


Myslím si, že překážek, výzev a neobvyklých okamžiků
jsme v končícím roce zažili všichni víc než dost,
ale vzpomínat na minulost,
nebo strachovat se z budoucnosti,
 není dobrá cesta.




Nedávám si žádná předsevzetí,
vím, že mi nevychází na konci, ani žádný jiný den v roce,
ale vzpomněla jsem si i tady na pár moudrých vět,
které jsem nenáhodně před pár dny přečetla
a i tady mi běžely v hlavě,
jakoby mi je někdo předčítal...


Náš čas není rychlostní silnice,
včerejšek byl,
 a zítřek- kdo ví?
Tak proč se trápit a vracet se,
nebo pospíchat a čekat na až?
Dnes žít,
dnes se smát,
dnes být šťastný,
to je to jediné, oč tu běží...

Přesně tohle chci žít,
teď a tady...
Být vděčná za každou minutu,
kdy tady jsem,
já i moji blízcí,
zdraví, šťastní, spolu...



Proto na závěr chci vyslovit ještě pár neskromných osobních přání,
ale pro všechny lidi bez rozdílu.

Užijte si každou minutu,
kdy vám je dobře,
není to samozřejmé
a přesně tohle je nejvíc...



Nebýt v život sami,
mít nablízku někoho,
komu na vás záleží.
Je jedno, jestli stojí vedle vás,
nebo na vás myslí stovky kilometrů daleko,
buďte rádi a vděčni za to,
že je máte,
že se máte navzájem...


Tohle je přesně to nejvíc,
jedinečný pocit,
že nejste a nikdy nebudete na nic sami,
Tuhle možnost nemají totiž všichni,
tohle není samozřejmost.
 Není hlavně navždycky
a je to nad všechny věci na světě.

Je přece nejvíc,
mít vedle sebe
ucho, co vás vyslechne,
dlaň, co vás pohladí,
ruka, co vás zvedne
a  náruč, co vás schová,
až na své cestě ztratíte směr...



Přeji tedy sobě i vám všem,
ať se příliš neotáčíme zpět,
ať neřešíme zbytečnosti,
ať nejsme na nic ani v novém roce nikdy sami.
Ať se tady za rok hlavně zase ve zdraví všichni sejdeme.
Ať ten nový rok je plný okamžiků,
které si budeme chtít co nejdéle zapamatovat
 a dní které budou co nejvíce šťastné...
Dávejte na sebe hlavně všichni pozor 
a nepřestávejte věřit svým snům...



13 komentářů:

  1. Vše dobré Hani v tom novém roce.
    PF 2❤️22

    OdpovědětVymazat
  2. Hani do nového roku jen to dobré a hlavně klid a pohodu. Rija
    P.S. Moc děkuji za obrázku Točníku, skoro před třiceti lety jsem kousek od něj bydlela a jezdívali jsme tam hodně často na výlet.

    OdpovědětVymazat
  3. Přeji krásný a pohodový rok 2022 !
    Na Točníku jsem nikdy nebyla, snad někdy ...

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné fotky, z těchto pohledů Točník neznám, takže jsem ho nepoznala. :o)
    Hani, do nového roku Ti přeji hlavně zdraví a spoustu toulavých zážitků. Ať se máme příští rok na co těšit. D.

    OdpovědětVymazat
  5. Hani, moc pěkně napsáno i nafoceno. Přeju, ať je tvůj rok 2022 přesně takový, jaký si přeješ.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotky doplněné větičkami, které se moc hezky četly.
    Tak šťastný nový rok !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  7. Hani, moc pěkné počtení. Vše nej v roce 2022❤

    OdpovědětVymazat
  8. Krásný nový rok! Medvěd na zádech v pozadí je super:)

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Hani,
    přeji ti vše nejlepší do nového roku!
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Děkuji vám všem, kteří jste věnovali svůj čas a prečetli moje řádky na konci roku a vám věrným, co navíc mi tady nechali krásná slova. Ať jsou vaše kroky v novém roce co nejvíc po šťastných cestách ❤

    OdpovědětVymazat
  11. Anonymní06 ledna

    Hanko, v novém roce 2022 přeji hodně zdraví, štěstí, spokojenost, krásné výlety a krásné fotky. Iwka

    OdpovědětVymazat
  12. Přeji hezké dny v roce 2022, ať je vždy nablízku ten, kdo tam být má. Krásné věty k zamyšlení, děkuji. J.

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za váš čas a chuť, přidat mi sem i pár řádků ...