motto: Žij okamžikem, protože ta chvíle kterou prožíváš, se už nikdy nedá zopakovat...

pondělí 30. května 2016

Cesty ...

Úsměv a ticho jsou dva velmi silné nástroje-
úsměv je cesta k vyřešení mnoha problémů,
ticho je cesta, jak se mnoha problémům vyhnout...


Poděkujme za to, kde jsme teď
a pokračujme v cestě za tím, kde chceme být zítra...


Jdi tou cestou, kterou chceš jít ty sám,
ne tou, na které tě chtějí vidět ostatní...


Nezáleží na tom, jak rychle budeme u cíle,
ale na tom, jak si tu cestu užijeme...


Přestaneme-li se trápit nad věcmi, které nemůžeme změnit,
otevře se nám cesta ke štěstí...


Žádný cíl neexistuje,
cesta je cílem,
kde cíl je jen konec cesty a začátek cesty nové...


Ať už kráčíte po jakékoliv cestě,
 ať je co nejméně klikatá...



4 komentáře:

  1. Pravdivá moudra a fotky nádherné. Hani, s radostí jsem nakoukla a těším se na další příspěvky. Přeji hezké dny, Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Leni,děkuji za návštěvu u mě a jsem ráda,že jsem potěšila ;-).Krásné skoro letní dny.H

      Vymazat
  2. Hezké fotky, působí uklidňujícně. Úplně jsem se zas cítila na dovolené někde v lese ... A hezké doplňující "počtení"

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Stáni,jsem ráda,že moje lesní procházka potěšila.Já si les ordinuju poslední dobou pravidelně,je to neskutečný relax ;-)Hezké dny.H

      Vymazat

Děkuji moc za váš čas a chuť, přidat mi sem i pár řádků ...