motto: Žij okamžikem, protože ta chvíle kterou prožíváš, se už nikdy nedá zopakovat...

středa 11. května 2016

Babiččin "Maj grýn" ...

Zvláštní název pro obyčejnou věc.
Česky a prostě, šla jsem zachytit tu pravou májovou zelenou ...
Tuhle "zkomoleninu" používala moje zlatá babička, která tak moc měla ráda přírodu, jako já.
A nejraději květen, kdy má všechno tu nejkrásnější zelenou barvu,
která ani namíchat nejde...




Často na ni myslím, co by říkala na dnešní rychlou dobu,
na pravnuky, kterých se nedočkala.
Odešla ještě když já ji jako malá potřebovala a moje mamka úplně nejvíc,
protože zůstala z její rodiny úplně sama...






A tak jsem šla dneska lesem a užívala si tu neskutečně zelenou- májovou zelenou,
myslela na ni a snažila jsem se ji zachytit co nejlépe...







Pomněnky, ty milovala...



Neodolala jsem a kousek té krásy mám doma,
přivoním a jdu jako kdysi za ruku v lese s ní...



6 komentářů:

  1. Hezke vpzpominky na babicku, a pravda, tahle zelena je specificka, naramne svezi... M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tahle zelená je nej...Díky za návštěvu u mě ;-)H.

      Vymazat
  2. Hani, květen má nejkrásnější zelenou, co znám a Tys to krásně zachytila...
    Taky jsem měla mojí milovanou babičku a přesně jak píšeš, někdy si říkám, co by řekla na tu dnešní dobu...Ale Hani, máme na babičky krásné vzpomínky!!!
    Měj se moc hezky Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jarko,děkuji za návštěvu a milý komentář.Přeju štastné svěží zelené dny.H.

      Vymazat
  3. Ahoj Hani. Děkuji za hezkou virtuální procházku, kterou jsem si v duchu užila. Co může člověka víc nabít než to ticho, klid a nekonečná paleta zelené barvy. Já jsem teď v Praze, takže tyto procházky až zase příští týden. Přeji Ti krásné dny plné slunce a pohody. Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Ivi,díky za opětovnou návštěvu.Jsem ráda,že lesní procházka potěšila ;-) .Pohodové dny.H.

      Vymazat

Děkuji moc za váš čas a chuť, přidat mi sem i pár řádků ...