motto: Žij okamžikem, protože ta chvíle kterou prožíváš, se už nikdy nedá zopakovat...

úterý 9. srpna 2016

Polní krása ...

Někdo má rád fotky vyumělkované v interiéru,
někdo zase sází na přirozenost.
Patřím k té druhé skupině
a protože nejvděčnějším objektem mi jsou pořád moje děti,
přesvědčila jsem tentokrát zase naši princeznu, aby šla se mnou.



Chtěli jsme zároveň i porovnat,
jestli její vlasy nebo obilí má hezčí barvu...
A světe div se, obě jsou momentálně totožné...
Zlaté jako slunce v srpnu...



Vyzkoušeli jsme si já po x letech, ona poprvé v životě,
jaké to je, bosky kráčet po strništi ...
K jejímu údivu, když se ví, kam a jak nohu položit, je to neskutečné šlapáníčko,
které v žádném, ani sebelepším obchodě na koberce nenajdeme
 a navíc akupresura úplně zadarmo ...


Nasbírali jsme i pár zbylých klásků domů
a vyrobili neobyčejně obyčejné svícny,
díky kterým nám letní čas vydrží snad trošku dýl


  

a ta zlatavá krása nám před očima možná hned tak nezmizí...



6 komentářů:

  1. Tuhle zlatavou krasu miluju - obilna pole. A svicny jsou nadherne. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marcelko,děkuji moc za pochvalu.Taky mám ráda ty zlaté lány,co jsou jako většina všeho jen chviličku ;-)H.

      Vymazat
  2. Takové chvíle strávené s blízkým člověkem jsou krásné a budete na ně obě jistě vzpomínat i po letech :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Andrejko,mám to štěstí,že ještě aspoň mladší dítko se mnou na toulky přírodou vyrazí,takže toho zneužívám,dokud se nechá ;-)H.

      Vymazat
  3. Anetce to moc sluší...jsi šikulka...Zdravím přes kopce. Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Věri,poklonu ráda vyřídím...jinak my taky moooc zdravíme vodáky přes kopečky,relaxujte :-).H.

      Vymazat

Děkuji moc za váš čas a chuť, přidat mi sem i pár řádků ...