motto: Žij okamžikem, protože ta chvíle kterou prožíváš, se už nikdy nedá zopakovat...

pondělí 19. února 2018

Bílá, modrá a slunce ...

Tak jsem dnes dala na radu pana primáře
a v rámci zvyšování fyzické zátěže jsem místo toho,
abych se pustila do zvelebování věcí doma, co mi už roky tady stojí,
tak jsem zase poslechla ten hlas tam uvnitř
a vydala se ven se sluncem nad hlavou, po tolika dnech...




Má první delší cesta nemohla vést jinam, než tam,
kde mi je nejlíp,
kde končí všechny mé představy a obrazy,
když mi je smutno, když potřebuji, aby mi tam uvnitř bylo lépe,
kdykoliv, když chci potěšit...
Zvu vás tedy zase se mnou,
jen kousek za náš dům,
do údolí,
které se mění jako já,
jako vy, jako všechno kolem...
I když až přespříliš rychle, na můj vkus,
tak stejně navždycky zůstane moje nej...


A tak i když stromů až do nebe co tu rostly, co pamatuju, už zbylo jenom pár,
tak mi nakonec pomohlo hlavně slunce a blyštivá krása mrazivého dne...





Provedu vás cestou, co jsem šla snad tisíckrát,
ale pokaždé je jiná,
pokaždé mi stojí za to sem jít zase a zase...






Snad se vám u nás a se mnou zase šlo dobře
a nevadilo vám, že jsem se zastavila dneska víc než obvykle,




ale kdo by téhle kombinaci barev a světla odolal...





Ale příště, příště už to bude lepší,
zase si odpočinu, abych zase brzy mohla jít kam jen budu chtít
a vezmu vás zase určitě s sebou, slibuju...



V lese sice není žádná wifi, ale přesto tam najdeš nejlepší spojení ...




22 komentářů:

  1. Krásná procházka, těším se na další. Já dnes vystrčila nos na chvilku na zahrádku a záblo to :o).
    Přeji ať je stále líp a líp. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za doprovod.Mám radost, že se Vám u nás líbilo.
      Pohodové dny i k vám.H.

      Vymazat
  2. Asi každý z nás máme místa, kde jsme byli nesčíslněkrát a chodíme tam stále rádi. Měla jsi hezkou procházku a my s Tebou. Krajinu máte u vás ještě zasněženou, takže kontras barev činil své. U nás už sníh není, ale přeci jen den byl taky slunečný, takže bylo veseleji.
    Měj se moc hezky, nabírej sil!
    Pěkné dny Ti přeji!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, jsem ráda,že jsem tě potěšila.Jsem ráda, že jsem slunce stihla,dnes už je všechno jinak.Měj se fajn i ty.H.

      Vymazat
  3. Hani, jdeš na místa, o kterých víš, že tvému bolavému tělu udělá dobře. Máte ještě plno sněhu, u nás holo, šedivo. Ale dnes přeci jenom svítilo slunce a ač bylo mrazivo, také jsem vyběhla ven, alespoň na chvilku.
    Tak a teď zase víc odpočívej!
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, přesně jsi to vystihla,včera mi tam bylo skvěle, ale o to víc dneska musím odpočívat.Ať jsou i u vás dny pohodové a krásné,i když bez sněhu.H.

      Vymazat
  4. Hani, to slunce mezi stromy je nádherné. A jak se zrcadlí v potůčku, to nemá chybu. To jsou ty chvíle, kdy nám je na světě dobře. Alespoň já to tak mám. Stačí málo a hned je mi líp, ale když se celý den mračí a ještě se moc nedaří, to mi moc vesele není.
    Tak Ti přeji hodně slunečných dnů, které Tě dostanou do pohody a bude zase fajn. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši já vím, že ty mi těmi obrázky rozumíš.Jak málo stačí,viď? Měj se moc fajn na všech svých dalších cestách i doma.H.

      Vymazat
  5. Hani, moc pěkná procházka i fotky :)
    Krásný den, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Petro, děkuji za doprovod, jsem ráda,že jsem potěšila.
      Mějte se moc hezky.H

      Vymazat
  6. Užít si takové chvilky stojí za to a je třeba si na to občas udělat čas. A děkuji, že jsi mne vzala sebou - já z dnešního dne znám jen cestu do práce a z práce a pohled z kancelářeského okna (na dvorek s popelnicemi).
    Pěkné další vycházky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni,tak o to víc jsem ráda,že jsem tě vzala z té kancelářské šediny s sebou.Tak ať ty další dny jsou o to víc barevnější.H.

      Vymazat
  7. Hani moc děkuji za kouzelnou procházku s Tebou..A vůbec mi nevadí zastávky.
    Nadechnout se vnímat tuto nádheru je potřeba..Jen se opatruj a pomaličku prosím 😉..Měj se moc hezky.Z ❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni a já děkuji za skvělý doprovod.Moc ráda jsem ti ukázala moje srdcové údolí.
      Taky se měj jen dobře.H.

      Vymazat
  8. Haničko, s tebou půjdu vždycky moc ráda!
    Nádhera! A jsem moc ráda, že už to máš i lékařsky dovolené!
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko a já tě s sebou vždycky ráda vezmu.Jj.lékaři povolili, ale bohužel tělo ještě stávkuje.
      Tak postupně a půjde to, určitě...
      Měj se hezky.H.

      Vymazat
  9. Krásná zimní příroda a když vykoukne sluníčko, je to opravdu kouzelná podívaná :) Krásné dny přeji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Venku je vždycky krásně,ale když slunce pomůže, je to prostě nejvíc.Hezké dny i k vám.H.

      Vymazat
  10. Anonymní22 února

    Haninko milá,srdíčko Ti napovědělo a Ty jsi šla..je to patrné z každého obrázku,že Ti je právě tam dobře..☺
    A toto sama vím,že funguje nejlíp,jsem ráda,že mám obr zahradu..a když je mi to málo..otevřu si zadní branku a jsem nejšťastnější..hlavně teď,když mi to neběhá jak dřív..
    Stojím kolikrát na místě,točím se dokola a vnímám kopečky kolem..nastavím tvář slunci,zavřu oči..a je mi hned líp..
    Haninko,opatruj se, pomaličku hlavně..vše má svůj čas!
    Srdíčkově zdraví z chaloupky mezi kopci Jana❤

    OdpovědětVymazat
  11. Milá Jano, na téhle cestě byste mi chyběla,mám radost, že jste u nás v údolí byla se mnou.
    Ono někdy vážně stačí vyjít i malý kousek a nastavit tvář slunci...
    Přeji i k vám, ať nožky poslouchají co nejvíc a všechny dny jsou sluncem zalité i u vás.
    Mějte se krásně.H.

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za váš čas a chuť, přidat mi sem i pár řádků ...