motto: Žij okamžikem, protože ta chvíle kterou prožíváš, se už nikdy nedá zopakovat...

pátek 20. října 2017

Když slunce vstává ...

Když jsem se naposledy vydala vstříc vycházejícímu slunci,
musela jsem si hodně přivstat...
Obrázky byly úplně jiné,
určitě méně barevnější, než ty,
co mám ve foťáku jako poslední...
Zvu vás tedy zase se mnou vstříc jednomu říjnovému ránu,
které bylo jiné, neplánované, ale právě o to v životě přece jde...

Nejdřív sluncem zalitá oranžovo - červená nádhera...

 


Přes žlutější než slunce...






Zelenou i s perlami ...





Dostala jsem se až tam, kde mi slunce, mlha a mraky zahrály to pravé, neopakovatelné představení...





V němém úžasu jsem jen stála a žasla nad tím obrazem měnícím se s každou minutou...



Hra světla a stínu, slunce a nebe,
 co buď zachytíš, nebo promarníš...



Jako bonus ještě pár posledních černých kuliček výměnou za snídani,
co jsem pro tentokrát vyměnila za pár skvostných obrazů jednoho říjnového rána...


A na úplný závěr ještě jedno slunečné lípové srdce a hřejivý pocit i tam někde blízko toho mého...
Že toto ráno bylo prostě výjimečné a že ne náhodou jsem dostala tenhle momentální nápad,
abych vyšla rannímu slunci vstříc a mohla tu krásu zažít...


Jedině příroda dělá velké věci zadarmo 



14 komentářů:

  1. Můžu říct jen jedno velké - ACH!
    Haničko, jsi básník a příroda ti s tou básní trochu pomohla!
    Přeji krásný večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, jsi hodná, děkuji, děkuji moc. Mám radost, že jsem ti mohla zase ukázat kousek té krásy, co mám na dosah...
      Ať jsou i tvoje dny co nejhezčí.H.

      Vymazat
  2. Hani, krásné fotky a ta panoramata v mlze .... Úžasná podívaná. Letošní podzim mi přijde nejvíc barevný a když na něj ještě zasvítí sluníčko, to je pak podívaná. Kochám se.
    Přeji krásné dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, všechny dny stojí určitě za to, to ani nejde ji nemít chuť zachytit- vždyť to znáš :o). Děkuji moc za návštěvu a měj se moc fajn. H.

      Vymazat
  3. Hani, tak ráda se s tebou procházím s tvými fotkami a čtu tvé řádky!!!!
    je mi tady moc dobře..
    Měj se krásně a budu se zase těšit Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko milá, jsi tak hodná. Jsem moc ráda, když někoho moje psaní zaujme, potěší. pro mě největší odměna. Děkuji moc. Budu ráda, když budeš mít důvod se sem vracet.
      Ať i další dny stojí za to...H.

      Vymazat
  4. Ahoj Haničko, děkuji za tvé toulky po naší krásné vlasti. Užila jsem si je s tebou a zásluhu mají i šikovné oči fotografky, které vidí, to co třeba by jiní přešli. Přeji ti hezké dny. Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivi,moc děkuji.Jsem ráda,že stálo ta to chvilku se mnou jít.Moc si toho vážím.
      Tak ať i další dny stojí za to...H.

      Vymazat
  5. Krásně nafoceno:) dik za podzimní procházku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi a já děkuji za milé řádky a že jsi se mnou zase šla.Měj se moc hezky.H.

      Vymazat
  6. Ahojky Hani,dnes jsem procházku nestihla ( když nepočítám tu po kuchyni),tak o to víc jsem si užila tuto nádheru s tebou. Tvé fotky mne vždy tak pohladí u srdíčka.Moc ti za ně děkuji. Krásný nový týden.Z❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Zdeni, ty jsi tak hodná.Mám radost dvojitou.Že jsi se mnou šla tady u nás a přitom ještě voněla i štola ;).Tak se měj i v dalších dnech moc hezky.H.

      Vymazat
  7. Díky, že jsi tu ranní krásu zachytila a já si ji mohla taky užít - aspoň zprostředkovaně na fotkách (jsem totiž lenošný spáč, takže ráno nikam moc nevyrážím ;-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, aspoň jednou ta čas to vstávání se sluncem vážně stojí za to;).
      Jsem ráda,že jsem ti to mohla aspoň zprostředkovat.Měj se hezky.H.

      Vymazat

Děkuji moc za váš čas a chuť, přidat mi sem i pár řádků ...